گزارش العالم: کشتار آوارگان فلسطینی در مرکزی که امن اعلام شده بود

دوشنبه 7 خرداد 1403 - 13:53

جنگنده های رژیم اشغالگر در حالی شب گذشته (یکشنبه) با بمباران یک مرکز اسکان آوارگان فلسطینی در شهر رفح غزه 40 نفر را به شهادت رساندند که این مرکز را امن اعلام کرده و از فلسطینیان آواره خواسته بودند به آنجا بروند.

العالم فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در دیرالبلح غزه گزارش داد: هواپیمای رژیم اشغالگر با بمباران یک مرکز آوارگان در شمال غرب شهر رفح در باریکه غزه، کشتار جدیدی به راه انداختند به طوری که به شهادت 40 نفر و زخمی شدن ده ها فلسطینی منجر شد.

خبرنگار العالم با اشاره به ادعای ارتش رژیم اشغالگر مبنی بر هدف قرار دادن نیروهای مقاومت فلسطینی در حملات شب گذشته (یکشنبه) به مرکز آوارگان فلسطنی گزارش داد که این رژیم به رغم ادعای خود اما اعلام نکرد که محل مورد نظر، مرکز آوارگان فلسطینی در شمال غربی استان رفح بوده و اشغالگران آن را یک محل امن برای پناه گرفتن شهروندان اعلام کرده و قبلاً از مردم خواسته بودند به آنجا بروند.
در همین زمینه «فیلیپ لازارینی» رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) گفت: باریکه غزه به جهنم روی زمین تبدیل شده است و تصاویر حملات یکشنبه شب ارتش اسرائیل به آوارگان فلسطینی در شهر رفح در جنوب این منطقه وحشتناک است.

به گزارش العالم، بمباران مراکز آوارگان و پناهگاه های امن در باریکه غزه در 24 ساعت گذشته از سوی نیروهای اشغالگر به شهادت و زخمی شدن دست کم 200 نفر منجر شده است.

پربیننده ترین خبرها