جنایت جدید امروز "اسرائیل" در رفح! + ویدیو

سه شنبه 8 خرداد 1403 - 20:29

به گفته کمیته "بحران در رفح": "رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه مرتکب قتل عام جدیدی در منطقه "المواسی" واقع در رفح  شد که در پی آن دهها تن از غیر نظامیان بی دفاع این منطقه شهید و زخمی شدند".

العالم - فلسطین اشغالی

این کمیته در توضیح بیشتر این جنایت گفت: "نیروهای اشغالگر پس از بمباران چادرهای آوارگان ساکن در این منطقه واقع در غرب شهر رفح قتل عام جدیدی را مرتکب شدند که منجر به کشته شدن 21 فلسطینی و زخمی شدن 64 نفر دیگر از جمله 10 نفر با جراحات بسیار وخیم که بیشتر آنها از میان زنان و کودکان بودند،گردیده است.

کمیته بحران استان رفح با اشاره به آنچه که امروز رخ داده تاکید کرد که این جنایت جنگی و نسل کشی جدیدی است که به سوابق تروریستی اشغالگران صهیونیستی می افزاید"، در ادامه این کمیته از ملت‌های عرب ومسلمانان و آزادگان جهان خواست تا امروز سه‌شنبه در همه پایتخت‌ها، کشورها و میادین کشورشان برای محکوم کردن جنایات نسل‌کشی دست به اقدامی گسترده بزنند.

به گفته‌ی منابع فلسطینی بمباران امروز اشغالگران؛مناطقی را هدف قرار داده که ادعا می‌شود جزء مناطق امن هستند، در حالی که فعالان فیلم‌هایی از لحظه وقوع قتل عام و اجساد زنان و کودکانی را که غرق در خون روی زمین افتاده بودند، در میان ویرانی و نابودی عظیم چادرهایشان که از آن آواره شده بودند را منتشر کرده اند.

در همین راستا دفاع مدنی فلسطین در غزه نیز در بیانیه‌های مطبوعاتی اعلام کرد که چهار گلوله توپخانه رژیم صهیونیستی خیمه‌های آوارگان را در منطقه المواسی را هدف قرار داده و در نتیجه آن اعضای خانواده های "العبسی"، "المنصور" و "البیوک" به شهادت رسیده اند".

قابل توجه آنکه، این قتل عام دو روز پس از کشتار هولناک اشغالگران صهیونیست در هدف قرار دادن اردوگاه آوارگان در شمال غرب رفح انجام می شود که طی آن 45 فلسطینی از میان زنان وکودکان ،در آتش موشکهاسوخته وشهید ودهها تن دیگر زخمی شدند.

امروز سه‌شنبه، شورای امنیت سازمان ملل متحد به درخواست الجزایر، و در بحبوحه درخواست‌ها برای اعمال تحریم‌ها علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی و فشار بر آنها جهت پایان دادن به "نسل‌کشی" در غزه ورفح ،جلسه اضطراری برگزار می‌کند.

پربیننده ترین خبرها