ابتکار جوان فلسطینی برای گرفتن اعتراف از نظامیان صهیونیست‌+ویدیو

ابتکار جوان فلسطینی برای گرفتن اعتراف از نظامیان صهیونیست‌+ویدیو
چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 11:15

یک جوان فلسطینی از طریق گفت وگوی اینترنتی، نظامیان رژیم صهیونیستی را وادار کرد که به جنایات خود در باریکه غزه اعتراف کنند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش العربی، یک جوان فلسطینی به نام «بلال ناصر» با شگرد اینترنتی، نظامیان اشغالگر را وادار به افشای ارتکاب جنایاتشان در باریکه غزه کرد.

این جوان فلسطینی که در آمریکا زندگی و انگلیسی صحبت می‌کند، از طریق گفت وگوی اینترنتی، نظامیان صهیونیستی را به حرف واداشت تا آنها از جنایات خود و شمار افرادی که کشته‌اند، سخن بگویند.
غزهاین جوان فلسطینی سئوالات مختلفی را مطرح کرد از جمله اینکه، شما چه تعداد از ساکنان باریکه غزه را کشته اید؟

یکی از نظامیان پاسخ داد: هفت نفر را کشته ام و یک نظامی دیگر گفت که ۱۳ نفر را به قتل رسانده است.

این جوان فلسطینی از آنها پرسید: شما دو نفر، ۲۰ نفر را کشته اید؟ آیا شما احساس خوبی پس از کشتن آنها داشتید؟ این دو نظامی پاسخ دادند: بله چرا که نه!

نظامیان صهیونیست که این جوان فلسطینی با آنها گفت وگو می کرد، به ارتکاب جنایات علیه فلسطینیان مباهات و به ویرانی منازل فلسطینیان در باریکه غزه هم اعتراف کردند.

یکی از نظامیان نیز به این جوان فلسطینی گفت: من عضو واحد انفجار هستم و منازل را ویران می‌کنم. بله من اینکار را انجام می‌دهم.

هنگامی که بلال ناصر درباره نحوه انفجار منازل در باریکه غزه از نظامیان صهیونیست پرسید، یکی از آنها جواب داد: من فرمانده واحد مهندسی تخریب هستم. ما مواد منفجره را در دیوارها کار می‌گذاریم و سپس آن را منفجر می کنیم.

این جوان فلسطینی سپس روی کشتار کودکان در باریکه غزه متمرکز شد و از نظامیان سئوال کرد: آیا کودکان را هم می کشید؟

یکی از نظامیان گفت: بله، اگر لازم باشد، این کار را انجام می‌دهیم.

بلال ناصر سپس پرسید که چند کودک را کشته اید؟ که یکی از نظامیان با تایید کودکشی جواب داد: من کودک خورم. کودکان فلسطینی بسیار لذیذ هستند!

این جوان فلسطینی در پایان گفت وگوی خود، هویت فلسطینی خود را فاش و نظامیان صهیونیست را شوکه کرد.

پربیننده ترین خبرها