حملات به رفح ادامه دارد؛

بیمارستان کویتی غزه به طورکامل از چرخه خدمت خارج شد+فیلم

چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 15:20

رژیم صهیونیستی به روند قتل عام شهروندان فلسطینی در غرب رفح شدت بخشیده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم در دیر البلح غزه، ارتش رژیم صهیونیستی در عملیاتی شماری از شهروندان فلسطینی را در منطقه "کف المشروع" هدف قرار داد. در این حمله یک شهروند فلسطینی به شهادت رسید و بیش از 20 نفر مجروح شدند.

بنابر این گزارش،‌ قربانیان این حمله به بیمارستان میدانی آمریکایی منتقل شدند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، حمله جنگنده‌های رژیم اشغالگر ظرف چند ساعت گذشته به مناطق حی السلطان و حی السعودی و منطقه دوار العوده ادامه یافت.

در این گزارش تصریح شده است که مناطقی در جنوب رفح از جمله حی السلام، حی البرازیل و منطقه یبنا مورد حمله قرار گرفتند. نیروها و خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی نیز اقدام به تخریب مناطق مسکونی و آتش زدن منازل کردند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: با توجه به شدت درگیری‌ها در مناطق مورد حمله، امکان دسترسی تیم‌های امدادی پزشکی و دفاع مدنی به این مناطق وجود ندارد.

خبرنگار العالم همچنین اعلام کرد که بیمارستان کویتی به دلیل اینکه زیر آتش مستقیم قرار گرفته و در معرض یورش ادوات نظامی رژیم اشغالگر است، به طور کامل از چرخه خدمت خارج شده است.

در این گزارش تصریح شده است که ارتش رژیم اشغالگر به منطقه "تله زعرب" رسیده است. این منطقه کمی آنسوتر از مرکز رفح است و دروازه ورود به مناطق غربی محسوب می شود.

پربیننده ترین خبرها