کفش‌لیسی برای صهیونیست‌ها؛ آیینی باستانی در آمریکا

کفش‌لیسی برای صهیونیست‌ها؛ آیینی باستانی در آمریکا
چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 19:34

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که نیکی هیلی، نامزد سابق جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا،هنگام بازدید از پایگاه‌های نظامی رژیم اسرائیل در نزدیکی مرزهای لبنان و شهرک‌های غزه، عبارت "کارشان را تمام کنید ...آمریکا همیشه اسرائیل را دوست دارد" را روی بمب‌های ارتش اشغالگر نوشته است.

العالمخبر وتحلیل

کاری که هیلی در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه انجام داد درست مانند کفش‌لیسی برای صهیونیست‌هاست که روند معمولی همه افرادی است که به دنبال رسیدن به کاخ سفید و ریاست‌جمهوری آمریکا یا هر موقعیت حساسی در آمریکا هستند به خصوص که هیلی نامزد احتمالی ریاست‌جمهوری سال 2028 است.

"آیین لیسیدن کفش صهیونیست‌ها" یک آیین باستانی در آمریکاست؛ که حتی یک نفر از آن عقب نمی‌افتد و آن را ناپسند نمی‌داند افزون بر هیلی که در برابر کمک‌کنندگان یهودی در نیویورک قول سرکوب تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا و اخراج تظاهرکنندگان را داد و اینکه در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری پایان سال جاری به حمایت از «اسرائیل» در جنگ کشتار جمعی نوار غزه ادامه دهد، ترامپ نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا بیشتر از همه به این سنت پایبند است.

نکته قابل توجه این است که جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا که هرگز لب از کفش صهیونیستی بر نمی دارد، دیروز سه شنبه با بیان ادامه سیاست خود در قبال «اسرائیل» حتی پس از کشتار بیش از 45 نفر در اردوگاه آوارگان رفح واقع در جنوب نوار غزه، که بیشتر آنان کودک و زن بودند برهمه پیشی گرفت.

این وحشیگری آمریکا از تمام خطوط قرمز، انسانی و اخلاقی و ارزش های بشری از طریق مشارکت مستقیم در نسل‌کشی مردم غزه، به ویژه کودکان و زنان در 8 ماه گذشته عبور کرده است.

گرچه تمام جهان حتی جهان غرب ظاهرا به دنبال توقف این نسل‌کشی و نجات کودکان غزه از دست هیولای صهیونیسم هستند، اما این تلاش‌ها با مخالفت آمریکا با توقف نسل‌کشی با شکست مواجه شده است.

جمله‌ای که هیلی بر روی بمب‌های صهیونیستی نوشت، خلاصه‌ای از سیاست آمریکا بوده و ثابت می‌کند که تمام شعارهایی که درباره نقش آمریکا در برقراری صلح در جهان و دفاع آمریکا از حقوق بشر، آزادی و دموکراسی بیان شده دروغ است و واشنگتن شریک اصلی جنایات صهیونیستی در غزه می باشد.

این سیاست فقط به دلیل عشق آمریکایی‌ها به رژیم صهیونیستی نیست بلکه به خاطر آن است که قتل و نسل‌کشی بخشی از سیاست آمریکاست که آن را پیشتر در افغانستان، عراق، یمن، لیبی، سوریه، سومالی، ویتنام، ژاپن و آمریکای لاتین دیده ایم.

آمریکا در قبال شهادت بیش از 36000 فلسطینی که بیش از 16000 نفر از آنان کودک بودند و مجروح شدن حدود 100000 نفر دیگر که بیشتر آنها کودک و زن بودند و حدود 10000 مفقود و ویرانی گسترده و قحطی وحشتناک در غزه ای که از 17 سال قبل تاکنون در محاصره قرار دارد نه فقط اقدامی انجام نداد بلکه مقاماتش مانند هیلی، ترامپ و بایدن خواستار قتل بیشتر فلسطینیان شدند.

پس بدانید که دنیا در خطر است و در نظم جهانی تحت کنترل آمریکا، این دنیا بدترین دنیاست، پس در صورتی‌که بشریت بخواهد از چنگال آمریکای بی‌رحم رهایی یابد چاره‌ای جز مقاومت در برابر این نظام ددمنش جهانی و پایان دادن به آن قبل از آنکه ملت‌های جهان به برده صهیونیست‌ها تبدیل شوند، ندارد.

پربیننده ترین خبرها