هجوم گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرهای کرانه باختری +فیلم

پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 - 15:51

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه حمله به مناطق مختلف کرانه باختری فلسطین به شهرهای نابلس، رام الله، طولکرم و الخلیل و چند روستا حمله کرده و با شهروندان فلسطینی درگیر شده و شماری از آنها را بازداشت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش روز پنجشنبه العالم، نظامیان رژیم اشغالگر به شهر رام الله در مرکز کرانه باختری فلسطین حمله کردند. در این حمله نفربرها و خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی به میدان المنار واقع در مرکز شهر یورش برده و به یک صرافی فلسطینی دستبرد زدند. آنها نوار دوربین‌های مداربسته و دفاتر ثبت مالی صرافی را با خود بردند. به گفته شاهدان عینی در این میدان نیروهای مردمی با نظامیان متجاوز درگیر شدند.

در همین حال هلال احمر فلسطین از مجروح شدن یک جوان به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر در شهر رام الله و آتش کشیدن بازار تره‌بار شهر به دنبال پرتاب بمب‌های گازی از سوی نظامیان صهیونیست خبر داد.

همچنین درگیری‌هایی بین نیروهای مقاومت و نظامیان اشغالگر در حمله به شهر طوباس واقع در شمال کرانه باختری برای دومین روز پیاپی رخ داد.

بنابر این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی با چند خودروی نظامی به شهر طولکرم در شمال کرانه باختری هم حمله کردند. منابع محلی گفتند نظامیان صهیونیست به منزل یک اسیر فلسطینی به نام محمد شحرور در محله شرقی حمله کرده و برای تخریب آن، اقدام به نقشه برداری کردند.

در نابلس نیز به گفته منابع فلسطینی یک پهپاد رژیم اشغالگر بارها منطقه ای در ورودی اردوگاه بلاطه در شهر نابلس را هدف قرار داد.

رسانه ها به نقل از هلال احمر فلسطین از زخمی شدن 5 نفر براثر شلیک بمبهای گازی از سوی نظامیان صهیونیستی خبر دادند.

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت دو تن از نیروهای خود بر اثر عملیات مقاومتی و حمله با خودرو در پست ایست و بازرسی عورتا نزدیک شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری اذعان کرد. منابع محلی گفتند مجری این عملیات خود را به نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان تسلیم کرده است.

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه شرقی شهر نابلس حمله کردند و با نیروهای مقاومت درگیر شدند. آنها فلسطینیان منطقه مزار یوسف را با هدف آماده کردن شرایط برای حمله شهرک‌نشینان صهیونیست، محاصره کردند.

پربیننده ترین خبرها