گزارش العالم از حجم تخریب به جا مانده از عقب نشینی اشغالگران از اردوگاه جبالیا غزه

پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 - 21:24

نیروهای اشغالگران صبح امروز پس از متحمل شدن خسارات سنگین در مواجهه با نیروهای مقاومت فلسطین، درحالی از مناطق مختلف اردوگاه جبالیا در شمال باریکه غزه عقب نشینی کردند که تخریب های گسترده ای برجای گذاشتند.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد بلبیسی خبرنگار شبکه خبری العالم در باریکه غزه روز پنجشنبه گزارش داد: نیروهای اشغالگران صبح امروز پس از متحمل شدن خسارات سنگین در مواجهه با نیروهای مقاومت فلسطین،از مناطق مختلف اردوگاه آوارگان فلسطینی جبالیا به سمت شمال شرقی و مرز جداکننده اراضی اشغالی از باریکه غزه عقب‌نشینی کردند.
بنابر این گزارش، اشغالگران همچنان مناطق مختلف باریکه غزه را زیر آتش گرفته اند. آوارگان و ساکنان اردوگاه پس از عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر به محل سکونت خود بازگشتند اما با تخریب شدید آن از سوی اشغالگران، مواجه شدند.

ارتش رژیم اشغالگر امروز چندین منطقه را در بیت لاهیا و اردوگاه جبالیا واقع در شمال باریکه غزه هدف قرار داد که به شهید و زخمی شدن ده‌ها تن منجر شد، اکثر زخمی ها زن و کودک بودند.

خبرنگار تلویزیون العالم گزارش داد: حمله نظامی اخیر رژیم صهیونیستی که از ۱۴ اردیبهشت آغاز شد، ده‌ها شهید در خیابان‌های مختلف اردوگاه جبالیا بر جای گذاشت.

همچنین پس از عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر، مردم امروز توانستند برای شناسایی و انتقال پیکر شهدا بعد از تخریب بیمارستان کمال عدوان و بیمارستان العوده بدانجا بروند.

پربیننده ترین خبرها