گزارش ویژه شبکه العالم؛

گزارش خبرنگار العالم از چهارمین روز فعالیت ستاد انتخابات وزارت کشور؛ چه کسانی برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟

يکشنبه 13 خرداد 1403 - 14:04

به گزارش خبرنگار شبکه العالم مستقر در وزارت کشور، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق ایران، امروز یکشنبه، مدارک نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ایران ارائه کرد.

العالم - ایران

خبرنگار این شبکه گزارش داد "وزارت کشور شاهد چهارمین روز و ماقبل آخر پایان مهلت ارسال مدارک نامزدی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است".

خبرنگار العالم در گزارش خود افزود "ابتدا صبح امروز "محمدمهدی اسماعیلی" وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ایران وپس از او "مسعود زریبافان" رئیس سابق بنیاد شهید اوراق نامزدی خود را ارائه کردند و از برجسته ترین کاندیداهایی که امروز مدارک خود را برای کاندیداتوری ارائه کرد، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق ایران، بود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون "20 نامزد برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری که موعد اجرای آن پایان ماه جاری پیش بینی شده، به کمیسیون انتخابات مراجعه کرده اند" گزارش داد که " لیست فعلی نامزدها حاکی از آن است که بیشتر آن از میان جریان اصولگرا تشکیل شده، در حالی که نیروهای اصلاح طلب همچنان به دنبال چهره های قوی برای ورود به عرصه انتخابات هستند".

وی همچنین در گزارش تصویری خود خاطر نشان کرده است "علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی به همراه وحید حقانیان مسئول امور اجرایی دفتر رهبر انقلاب اسلامی که به عنوان فردی مستقل نامزدی خود را در انتخابات اعلام کرده از برجسته‌ترین نامزدها در این عرصه تا به امروز هستند".

روز پنجشنبه گذشته، کمیسیون انتخابات ایران پس از شهادت ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سانحه سقوط بالگرد در شمال غرب کشور، از گشایش در کاندیداتوری همه طیفها برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

پربیننده ترین خبرها