رژیم صهیونیستی "نیروهای مداخله سریع" در کرانه ی باختری ایجاد می کند!

رژیم صهیونیستی
سه شنبه 15 خرداد 1403 - 19:55

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه از قصد مقامات اشغالگر برای ایجاد "نیروهای مداخله سریع" در شهرک نشین های نزدیک "جنین وطولکرم "درکرانه باختری خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

گالانت در توئیتی در پلتفرم "X" نوشت: "دستور تشکیل "نیروهای مداخله‌ی سریع" را با اتکا به مردم شهر و فارغ التحصیلان یگان های رزمی به عنوان گامی دیگر در جهت تقویت نیروهای امنیتی مان صادر کرده ام.

به گفته ی شرکت پخش رسانه ای "اسرائیل"، گالانت در جریان بازرسی وی و"یولی ادلشتاین"،رئیس کمیته روابط خارجی و امنیتی پارلمان، از واحدهای ارتش صهیونیستی در خط تماس شهرهای جنین و طولکرم واقع در کرانه باختری اشغالی این سخنان را بیان کرده است.

این شرکت همچنین به نقل از "ادلشتاین" نسبت به تکرار حملات 7 اکتبر هشدار داد و خاطرنشان کرد که "خط تماس در چند کیلومتری شهرهای مرکزی "اسرائیل" قرار دارد."

در ادامه نیز افزود: "گالانت فاش کرد که "اسرائیل"، "نیروهای مداخله سریع" را در روستاهای خط تماس مجاور با کرانه باختری مستقر خواهد کرد".

در روزهای اخیر، حملات مقاومت علیه نیروهای اشغالگر در کرانه باختری، در پاسخ به تجاوزات وحشیانه هر روز اشغالگران به شهرهای فلسطینی، تشدید یافته است.

در همین رابطه، "والکر تورِک"، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد،امروز سه شنبه، گفت: "نابودی و نقض حقوق بشر در کرانه باختری غیرقابل قبول است و باید فورا متوقف شود، ما کشتار بیش از 500 نفر در کرانه باختری از 7 اکتبر را محکوم می کنیم و خواهان پاسخگویی هستیم."

وی با تاکید بر اینکه "ساکنان کرانه باختری روز به روز به شکلی بی سابقه و وحشیانه در معرض قتل عام وکشتار قرار می گیرند"، خاطرنشان کرد: "معافیت از مجازات در غزه وکرانه باختری محیطی را برای کشتار غیرقانونی ونسل کشی بیشتر به دست نیروهای اسرائیلی ایجاد کرده است."

پربیننده ترین خبرها