آخرین پیام فرماندهی گردان‌های القسام به مذاکره‌کنندگان در خارج

آخرین پیام فرماندهی گردان‌های القسام به مذاکره‌کنندگان در خارج
چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 10:02

روزنامه الاخبار لبنان آخرین پیام فرماندهی گردان‌های القسام -شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس- به مذاکره‌کنندگان در خارج را اعلام کرد.

العالم - فلسطین اشعالی

روزنامه الاخبار لبنان امروز به نقل از یک فرمانده ارشد فلسطینی درباره طرح آتش‌بس پیشنهادی نوشت: حماس به قطر و مصر اطلاع داده که تمام ایده‌ها و مواضعی که مطرح می‌شود باید به یک متن مکتوب و واضح تبدیل شود و مکانیزم‌هایی برای اجرای آسان آن وجود داشته باشد. آمریکا، مصر و قطر باید سندهای امضا شده‌ای را از کابینه دشمن با موافقت علنی "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر اسرائیل بیاورند و آمریکا نیز به نوبه خود مکانیزم‌ها را برای تضمین پایبندی دشمن به هرگونه توافقی شرح دهد. مجالی برای یک راه‌حل بدون روند واضحی که به جنگ غزه پایان دهد، وجود ندارد.

این مقام گفت: آخرین پیامی که فرماندهی گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس به مذاکره کنندگان در خارج داد این بود؛ پایدار بمانید و فریب چیزی که میانجی‌ها می‌گویند را نخورید. دشمن در رفح هیچ نتیجه‌ای حاصل نکرده است و با شکست مواجه است. در خان یونس و قبل از آن نیز در مرکز و شمال غزه همین وضعیت را داشت. مقاومت قادر است برای یک دوره بسیار طولانی پایداری کند و به صورت دقیق ذخیره نظامی خود و مکانیزم‌ها را اداره می‌کند. همچنین غافلگیری‌هایی دارد که به ذهن دشمن یا هم‌پیمانانش خطور نمی‌کند.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها