4 شهید و ۱۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در غزه

4 شهید و ۱۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در غزه
شنبه 19 خرداد 1403 - 04:34

جنگنده‌های اسرائیلی ساعاتی پیش منزلی را در شمال شهر غزه بمباران کردند که در نتیجه آن تاکنون چهار تن شهید و ۱۴ نفر زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

این جنایت در محله شیخ رضوان صورت گرفت و خانه های مردم بی دفاع محله بمباران شد.

براساس این گزارش ، دست کم ۸ نفر از شهدا و مجروحان کودک هستند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه شامگاه جمعه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۸ مورد کشتار شد که در نتیجه آن ۷۷ نفر شهید و ۲۲۱ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه اعلام کرد: با احتساب این عدد، آمار شهدای غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۳۶ هزار و ۷۳۱ نفر و آمار مجروحان به ۸۳ هزار و ۵۳۰ نفر رسید.

منابع خبری صبح روز جمعه نیز گزارش دادند که در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به منطقه الوسطی در ۵ روز گذشته بیش از ۲۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

با گذشت بیش از ۸ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی در این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم تل آویو این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از گذشت این مدت طولانی نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

پربیننده ترین خبرها