سخنگوی گردان‌های سیدالشهدا در گفت وگو با العالم:

حمله پهپادی مقاومت عراق به قلب رژیم غاصب تحول بزرگ درحمایت از فلسطین است

شنبه 19 خرداد 1403 - 18:53

سخنگوی گردان‌های سیدالشهدا اعلام کرد که مقاومت اسلامی در انجام عملیات‌هایش برای نابودی رژیم غاصب صهیونیست، در راستای حمایت از مردم فلسطین تحول چشمگیری داشته است.

العالمعراق

شیخ کاظم الفرطوسی، سخنگوی گردان‌های سیدالشهدا، روز شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبری العالم اظهار داشت: ما معتقدیم حمایت از جهاد، جنگ، استواری و دفاع مردم فلسطین از خود؛ وظیفه شرعی عرب هاست . بنابراین معتقدیم که این یک وظیفه است که هر کس از آن سرباز بزند، وظایف دینی خود را انجام نداده است.

سخنگوی گردان‌های سیدالشهدا گفت: بنابراین ما از یک وظیفه عربی و اسلامی سخن می گوییم که شامل همه وظایف انسانی اعم از حمایت رسانه ای، سیاسی و نظامی است.

وی افزود: امروز مقاومت اسلامی عراق در حال انجام عملیات و حمله به قلب رژیم غاصب با پهپاد است که دستاوردی بزرگ و بیانگر حضور جدید مقاومت اسلامی عراق است، که برای ما پیروزی بزرگی است و برای دشمن تونل تاریکی است که وارد آن می شود اما پایانش را نمی‌داند.

الفرطوسی خاطرنشان کرد: این تحول امروز در سطح سیاسی و رسانه‌ای؛ یک تحول بزرگ در حمایت از مردم فلسطین است و معتقدیم شادی مردم فلسطین گواه این حمایت و میزان تاثیر واقعی آن است.

وی تاکید کرد: حضورعراق درمسئله فلسطین سابقه طولانی دارد و شمار عراقی هایی که تاکنون در فلسطین به شهادت رسیده اند، از رشادت آنان در نبرد با دشمن تجاوز کار در همه جنگ هایی خبر می دهد که ارتش عراق توانست به عمق دشمن نفوذ کند.

پربیننده ترین خبرها