حماس: آزادی 4 اسیر صهیونیست، تغییری درشکست استراتژیک دشمن ایجاد نمی کند/ دست داشتن آمریکا در جنایت امروز النصیرات

حماس: آزادی 4 اسیر صهیونیست، تغییری درشکست استراتژیک دشمن ایجاد نمی کند/ دست داشتن آمریکا در جنایت امروز النصیرات
شنبه 19 خرداد 1403 - 18:34

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که ارتش تروریست رژیم صهیونیستی دست به جنایت و کشتاری وحشیانه در حق فلسطینیان به ویژه در اردوگاه النصیرات در مرکز باریکه غزه زد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

حماس در بیانه امروز (شنبه) خود خاطرنشان کرد: آنچه ارتش اشغالگر در مورد آزادسازی 4 اسیر خود پس از بیش از 8 ماه جنگ علیه غزه اعلام کرده، تغییری در شکست استراتژیک این رژیم ایجاد نخواهد داد.

حماس خاطرنشان کرد که مقاومت قهرمان فلسطین همچنان بیشترین تعداد اسرا را در اختیار دارد و قادر به گرفتن اسرای بیشتری هم هست.

دست داشتن آمریکا در جنایت امروز النصیرات

این جنبش بیان کرد که مشارکت آمریکا در عملیات جنایتکارانه امروز (شنبه) دست داشتن آن در جنایات جنگی علیه ملت فلسطین در باریکه غزه و کذب ادعاهای آن در مورد تلاش برای حفظ جان غیرنظامیان در غزه را ثابت کرد.

منابع خبری از تداوم درگیری‌های شدید در مناطق مختلف باریکه غزه بویژه اردوگاه النصیرات در مرکز غزه و حملات مقاومت فلسطین به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

بنابر گزارش الجزیره، درگیری‌های شدیدی میان مبارزان مقاومت و نیروهای اشغالگر در شرق شهر دیرالبلح واقع در مرکز باریکه غزه رخ داده است.

منابع خبری گزارش دادند که صدای انفجاری‌های شدید و ‌تیراندازی در این منطقه به گوش می‌رسد.

بنابر این گزارش نیروهای مقاومت فلسطین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اردوگاه جدید النصیرات را هدف قرار دادند.
افزایش شمار شهدای جنایت النصیرات به 210 نفر
النصیرات
دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در باریکه غزه اعلام کرد شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران اسرائیلی در اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه تا این لحظه به 210 نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از 400 نفر است.
ارتش رژیم صهیونیستی: 4 اسیر در باریکه غزه آزاد شدند

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 4 اسیر اسرائیلی را در مرکز اردوگاه النصیرات در باریکه غزه آزاد کرده است.

کشته شدن یک افسر یگان یمام در النصیرات

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد در جریان عملیات امروز (شنبه) آزادسازی ۴ اسیر اسرائیلی در اردوگاه النصیرات در مرکز باریکه غزه، یک افسر یگان یمام کشته شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی نام این افسر را ارنون زامورا اعلام کرده است.
آزادی 4 اسیر پس از 9 ماه جنگ، دلیلی بر شکست اشغالگران است

در همین حال یکی از رهبران جنبش حماس در گفتگو با رویترز خاطرنشان کرد که آزادی 4 اسیر اسرائیلی در غزه پس از 9 ماه جنگ، دستاورد نیست بلکه دلیلی بر شکست و ناتوانی دشمن است.

پربیننده ترین خبرها