گزارش العالم از شهادت ۱۱ فلسطینی در بمباران های رژیم صهیونیستی در غزه

شنبه 19 خرداد 1403 - 16:12

در ۲۴۶ امین روز حملات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر به غزه، ۱۱ تن دیگر از فلسطینیان براثر حملات این رژیم به باریکه به شهادت رسیدند.

العالم ـ‌ فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در باریکه غزه گزارش داد که طی بمباران خانه ای در مجتمع ۱۲ اردوگاه البریج، ۶ فلسطینی به شهادت رسیدند.

بنابر این گزارش، نیروهای اشغالگر از شرق اردوگاه با گلوله های توپ و با خودروهای زرهی این منطقه را هدف قراردادند.

خبرنگار العالم تاکید کرد که خمپاره اندازهای رژیم صهیونیستی نیز ده ها گلوله خمپاره به سمت مناطق الزیتون، الصبره و محوطه اردوگاه جدید در شمال النصیرات در مرکز باریکه غزه شلیک کردند.

در شهر رفح در جنوب باریکه غزه نیز ارتش رژیم اشغالگر مناطق متعددی ازجمله منطقه الحشاش واقع در منطقه عریبه در شمال این شهر را هدف قرار داد.

بنابر این گزارش، صبح امروز (شنبه) نیز نیروهای دفاع مدنی پیکر ۵ شهید که در میان آنها کودک و زن هم بودند، از زیر آوار بیرون آوردند. این افراد طی بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی به خانه ای در منطقه الشیخ رضوان در غزه به شهادت رسیده بودند. بر اثر این بماران ۱۴ تن نیز مجروح شدند.

گفتنی است که از زمان حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون بیش از ۳۶ هزار فلسطینی به شهادت رسیده و بالغ بر ۸۳ هزار تن مجروح شده اند.

پربیننده ترین خبرها