لحظه به لحظه با جنگ غزه در 247 مین روز.. بمباران دیر البلح و درگیری‌های شدید در رفح

لحظه به لحظه با جنگ غزه در 247 مین روز.. بمباران دیر البلح و درگیری‌های شدید در رفح
يکشنبه 20 خرداد 1403 - 08:54

تجاوزات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در حالی وارد 247 مین روز خود می‌شود که خیابان‌های واشنگتن و لندن، صحنه تظاهرات گسترده‌ای در محکومیت جنایات روزانه صهیونیست‌ها هستند. شرکت‌کنندگان در این تظاهرات خواستار پایان جنگ شده‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

جدیدترین تحولات، قتل عام وحشتناکی بود که ارتش رژیم اشغالگر دیروز شنبه در اردوگاه نصیرات در مرکز باریکه غزه برای آزادی چهار اسیر اسرائیلی انجام داد که طی آن محوطه‌های اطراف وکوچه‌های داخلی اردوگاه "نصیرات" ظهر شنبه همزمان با بمباران هوایی و توپخانه‌ای و نفوذ نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به داخل آن، تمامی ساکنان را به وحشت انداخته و به منطقه جنگی تبدیل شد.

رسانه دولتی غزه گزارش داد که تعداد قربانیان قتل عام اشغالگران صهیونیست در اردوگاه نصیرات به 210 شهید و بیش از 400 زخمی رسیده است و افزود که این تعداد شامل کسانی است که به دو بیمارستان "العوده" در نصیرات و "شهدای الاقصی" در دیر البلح منتقل شده‌اند.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، گفت: "قتل عام رژیم صهیونیستی در روز شنبه در اردوگاه نصیرات در مرکز باریکه غزه یک جنایت جنگی پیچیده است و اولین کسانی که از آن آسیب می‌بینند اسیران خود آنها هستند.

وی در پست کوتاهی در حساب کاربری خود در اپلیکیشن تلگرام خاطرنشان کرد: "دشمن توانست با انجام کشتارهای هولناک تعدادی از اسرا را آزاد کند، اما در عین حال تعدادی از آنها را در جریان این عملیات خود به هلاکت رساند".

اعتراض‌های محافل بین المللی و عربی به فاجعه کشتار النصیرات مانع از ادامه جنایت‌های رژیم اشغالگر در غزه نشده است به طوری که این رژیم در نخستین ساعت‌های روز 247م یه مناطق مختلفی در مرکز غزه حمله کرد.


گزارش لحظه به لحظه العالم از 247 مین روز حملات به غزه و کرانه باختری:

22:14 | استعفای فرمانده لشکر غزه به خاطر شکست هفتم اکتبر

منابع عبری زبان اعلام کردند که فرمانده لشکر غزه در ارتش رژیم صهیونیستی به خاطر شکست هفتم اکتبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی) استعفا داده است.

«آوی روزنفلد» فرمانده لشکر غزه در ارتش رژیم صهیونیستی، در پیامی به روسای شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه تاکید کرد که در ماموریت اش برای دفاع از شهرک‌های مجاور غزه شکست خورده بخاطر همین از سمت خود استعفا می‌دهد. (جزئیات بیشتر)

21:59 | واکنش های مقامات صهیونیست به استعفای بنی گانتس

استعفای بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی که در سایه اختلافات شدید میان اعضای کابینه و کارشکنی‌های نتانیاهو در طرح‌های آتش‌بس روی داد، واکنش های مواففان و مخالفان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به دنبال داشته است. (جزئیات بیشتر)

21:14 | «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی استعفای خود را از کابینه جنگ اعلام کرد

عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی رسماً استعفای خود را از این کابینه اعلام کرد و خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام شد.


20:26 | هدف قرار دادن ساختمان استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله لبنان

رزمندگان حزب‌الله لبنان، ساختمان محل حضور نظامیان اسرائیلی در شهرک صهیونیست‌نشین «کفاریوفال» واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

فیلم

19:54 | اعتراض متفاوت اسپانیایی‌ها به حملات صهیونیست‌ها به غزه

هزاران نفر مقابل یک موزه در شهر بیلبائو اسپانیا به سبکی قابل توجه اعتراض خود را به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه نشان دادند.

آنها در این حرکت اعتراضی روی خیابان مقابل این موزه بزرگ در بیلبائو دراز کشیده و خواستار توقف نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

فیلم

19:44 | گسترش عملیات مقاومت لبنان در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی

خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان روز یکشنبه گزارش داد: پهپادهای صهیونیستی صبح امروز منطقه کفر حمام و غرب روستای حوله را بمباران کردند و دشمن همزمان گلوله های فسفری به طرف شرق روستای کفرحمام شلیک کرد. (جزئیات بیشتر)

19:14 | القسام در ویدئویی اعلام کرد: رژیم اشغالگر 3 اسیر که یکی از آنها آمریکایی بوده را در عملیات نصیرات کشته است

فیلم

19:00 | آزادی چند اسیر، نتوانست مانع تظاهرات صهیونیست ها علیه نتانیاهو شود

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس اشغالی،‌ به رغم بزرگ نمایی درباره آزادسازی 4 نفر از اسیران صهیونیستی نزد نیروهای مقاومت فلسطین درغزه که دیروز (شنبه) طی حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست و کشتار 274 فلسطینی در اردوگاه النصیرات مرکز باریکه غزه صورت گرفت، و توصیف آن به عنوان یک دستاورد بزرگ، اما این مساله مانع از برگزاری تظاهرات ده‌ها هزار صهیونیست علیه کابینه نتانیاهو نشد. (جزئیات بیشتر)

18:57 | گزارش العالم از قتل عام اردوگاه نصیرات و تداوم کشتار در غزه

تعداد شهدای قتل عام اردوگاه نصیرات درمرکز باریکه غزه تا کنون به ۲۷۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۶۹۸ نفر رسیده است و به رغم این مساله، اشغالگران صهیونیست همچنان به کشتار فلسطینی ها و تخریب مجتمع های مسکونی در غزه ادامه می دهند. (جزئیات بیشتر)

18:57 | حملات موشکی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی

جنبش حزب‌الله لبنان امروز (یکشنبه) از حمله به اهداف رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی و برخی اهداف دیگر در فلسطین اشغالی خبر داد.

بنابر گزارش پایگاه خبری «العهد»، جنبش حزب‌الله امروز در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان آن مقر توپخانه‌ای دشمن صهیونیستی در جولان اشغالی را هدف قرار دادند. . (جزئیات بیشتر)

17:07 | در واکنش به کشتار النصیرات؛
یحیی سریع : ناوشکن انگلیسی و 2 کشتی صهیونیستی را هدف قرار دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح از هدف قرار دادن یک ناوشکن نیروی دریایی انگلیس در دریای سرخ و دو کشتی مرتبط با رژیم صهیونستی طی دو عملیات و با موشک های بالستیک خبر داد.

بنابر این گزارش، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز یکشنبه اعلام کرد: ناوشکن دایموند وابسته به نیروی دریایی انگلستان و دو کشتی مرتبط با دشمن صهیونیستی را در دریای سرخ با موشک های بالستیک هدف قرار دادیم.

وی افزود: هدف از این اقدام یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین و پاسخ به کشتار فلسطینیان اردوگاه النصیرات در مرکز غزه است. (جزئیات بیشتر)

16:56 | حمایت"کوکاکولا"از اشغالگران؛ نوشابه ای با طعم خون!

کمپانی "کوکاکولا" که قرار بود با تبلیغات فریبنده اش کام طرفدارانش را با طعمی گوارا شیرین کند وخستگان راه را به خنکای محصولاتش جانی دوباره ببخشد، اما پس از ۱۲۵ سال تا به امروز، به دراکولایی تبدیل شده که از خوشگواری آب در دنیا بحران می آفریند، در کشتار مردم فلسطین با صهیونیستهای خون آشام همدستی می‌کند، وکارگران را در کلمبیا می‌کشد و در هند به "کوکای قاتل" شهرت می یابد.

این روزها که یک اسیر زن آزاده شده رژیم صهیونیستی نزد گروه های مقاومت در باریکه غزه، که در پی عملیات وحشیانه ی ارتش صهیونیستی در منطقه مرکزی باریکه غزه صورت گرفت و طی آن بیش از 210 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 400 تن دیگر زخمی شدند، تصویرش در حالی که محصول معروف "کوکاکولا را می‌نوشد و با لبخندی به پهنای تمام صورتش، در صفحه شبکه های اجتماعی ظاهر گردیده ، فراخوان‌ها برای تحریم شرکت آمریکایی "کوکاکولا" را در جهان طنین انداز کرد. (جزئیات بیشتر)

15:54 | شمار شهدای جنایت النصیرات به ۲۷۴ نفر رسید

منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند شمار شهدای جنایت روز گذشته (شنبه) دشمن صهیونیستی در اردوگاه آوارگان فلسطینیالنصیرات در مرکز باریکه غزه تا این لحظه به ۲۷۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۶۹۸ نفر رسیده است.

حال بسیاری از مجروحان وخیم اعلام شده است و هنوز افراد زیادی زیر آوار مانده‌اند.

15:49 | وضعیت اردوگاه النصیرات در مرکز باریکه غزه پس از جنایت روز گذشته (شنبه) اشغالگران صهیونیست

فیلم

13:01 | گردان های القسام تصاویری از هدف قرار دادن یک تانک «مرکاوا» را در اردوگاه جالیا منتشر کرد

1

12:41 | فیلمی از اولین لحظات درگیری مقاومت فلسطین با نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی که روز گذشته وارد اردوگاه نصیرات شدند

1

12:27 | آثار ویرانی های ارتش اشغالگر صهیونیست در اردوگاه نصیرات

1

12:23 | تظاهرات حمایت از فلسطین در خیابان های لندن و محکومت جنایات اشغالگران صهیونیست در باریکه غزه

1

12:07 |اردوگاه النصیرات کانون فاجعه در غزه

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه: اردوگاه النصیرات کانون فاجعه در غزه است. تصاویر کشتار اردوگاه النصیرات نشان می‌دهد که جنگ در غزه هرلحظه وحشتناک‌تر می‌شود.

12:03 |

11:14 | گردان های قدس تصاویری از یک عملیات پیچیده با مشارکت توپخانه و سلاح های تک تیرانداز را در جنوب شرقی تل الهوا در شهر غزه منتشر کرد.

4

10:08 | عکسی از تظاهرات مردمی در لندن در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

09:41 |

09:31 | تظاهرات حمایت از فلسطین در لس آنجلس آمریکا

1

09:22 | تظاهرات مردم فرانسه برای حذف رژیم صهیونیستی از المپیک ۲۰۲۴

صدها نفر از مردم فرانسه در شهر پاریس، پایتخت این کشور در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه با حضور در مقابل مقر کمیته المپیک در پاریس، خواستار حذف این رژیم از از بازی‌های ۲۰۲۴ شدند.

1

08:46 | لحظه شلیک پهپادهای کوادکوپتر صهیونیست ها به طرف ساکنان و خبرنگاران در اردوگاه نصیرات

این حمله روز گذشته انجام شده است.

1

08:12 | حامیان فلسطین در لیون فرانسه برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند

1

08:05 | درگیری پلیس با مخالفان نتانیاهو در تل‌آویو؛ ۳۳ نفر از معترضان دستگیر شدند

منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی با حمله به معترضانی که درتل‌آویو خواستار کناره‌گیری بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم از قدرت بودند، ۳۳ نفر را بازداشت کرد.

1

07:50 | ویدیویی نفسگیر از زندگی دوباره..... این مرد فلسطینی فرزند شهیدش را تحویل گرفت تا او را در کنار پیکر خواهرش که در جنایت النصیرات به شهادت رسیده است قرار داد اما بعد متوجه شد که او زنده است.

1

07:42 | حمله موشکی یمن به یک کشتی در خلیج عدن

منابع یمنی بامداد امروز مدعی شدند که ارتش یمن از استان البیضاء واقع در جنوب غربی این کشور اقدام به شلیک یک فروند موشک بالستیک ضدکشتی به یک کشتی در جنوب خلیج عدن کرده است.

شرکت امنیت دریایی آمبری انگلیس نیز گزارش داد که عرشه یک کشتی که هدف حمله موشکی در فاصله ۸۳ مایلی جنوب شرق خلیج عدن قرار گرفته، دچار حریق شده بود.

07:30 | درگیری‌های شدید در رفح

رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که در اطراف شهر رفح درگیری‌های گسترده‌ و شدید بین نیروهای مقاومت و ارتش صهیونیستی در حال وقوع است.

07:26 | حمله پلیس کانادا به حامیان فلسطین در تورنتو

پلیس کانادا در شهر تورنتو به تجمع حامیان فلسطین و غزه که خواهان توقف صادرات سلاح به رژیم اسرائیل بودند، حمله‌ور شد.

1

پربیننده ترین خبرها