اعتراف رسانه های صهیونست به حمله موشکی بی سابقه از جنوب لبنان+فیلم

چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 11:26

رادیو ارتش صهیونیستی اعتراف کرد که 100 موشک از جنوب لبنان تنها در چند دقیقه به سمت شهرک های صفد، طبریا و مناطق اطراف آن شلیک شده است.

العالم-لبنان

این رسانه صهیونیستی با اشاره به شنیده شدن مکرر صدای انفجار ناشی از رهگیری موشک های شلیک شده از لبنان در مناطقی از الجلیل خاطر نشان کرد که از اکتبر گذشته (آغاز جنگ غزه) تا کنون این نخستین بار است که آژیر خطر در شهرک طبریا به صدا در می آید.

رادیو رژیم صهیونیستی تاکید کرد که صدای شلیک موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک های صهیونیست نشین متوقف نمی شود و آژیر خطر در بیش از 32 شهرک اسرائیلی به صدا در آمده است.

از سوی دیگر بامداد امروز (چهارشنبه) حزب الله شهادت فرمانده خود را تایید کرد و در بیانیه‌ای گفت که او «طالب سامی عبدالله»، ملقب به ابوطالب بوده و فرمانده یگان نصر حزب الله در منطقه مرکزی نوار مرزی لبنان با سرزمین های اشغالی بوده است.

رسانه‌های لبنان هم از شهادت یکی از فرماندهان میدانی ارشد حزب الله لبنان در حمله شب گذشته (سه شنبه) رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر دادند.

خاطرنشان می شود که به دنبال حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان، رسانه‌های محلی از شهادت یکی از فرماندهان میدانی حزب‌الله لبنان و چند رزمنده دیگر در این حملات خبر دادند.

گفته می شود حمله موشکی مقاومت لبنان در واکنش به شهادت ابوطالب از فرماندهان میدانی حزب الله صورت گرفته است.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی حومه دهستان‌های «یارین»، «الجبین» و «جویا» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد. ارتش اشغالگران نیز مدعی شد که یک ساختمان نظامی و سکوی پرتاب موشک متعلق به حزب‌الله را در «عیترون» و «میس‌الجبل» هدف قرار داده است.

اما براساس شواهد و قرائن درگیری های مرزی میان حزب الله و رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته که این رژیم حملات خود را به رفح آغاز کرده، شدت یافته است.

در این مدت حزب الله حملات خود را علیه صهیونیست ها تشدید کرده، عمق مناطق صهیونیست نشین را هدف قرار داده و سلاح های جدید و پیشرفته تری به کار گرفته است.

پربیننده ترین خبرها