الحوثی:تجاوز صهیونیست ها به اردوگاه "نصیرات" با مشارکت مستقیم آمریکا

الحوثی:تجاوز صهیونیست ها به اردوگاه
پنج‌شنبه 24 خرداد 1403 - 17:40

"عبدالملک بدرالدین الحوثی" رهبر جنبش " انصارالله" یمن در سخنان امروز پنج شنبه خود گفت: " دشمن صهیونیستی 251 روز است که به ارتکاب جنایت قرن علیه فلسطینی ها دست زده و همچنان به نسل کشی در غزه ادامه می دهد.

العالم - یمن

وی تصریح کرد " جنایتی که در آن رژیم صهیونیستی با تجاوز به اردوگاه "نصیرات" مرتکب شد، با مشارکت مستقیم آمریکا صورت گرفته است.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: "دشمن صهیونیستی در حمله زمینی به اردوگاه نصیرات از اسکله شناور استفاده کرده است که همین امر این واقعیت را آشکار می کند که این اسکله پایگاهی آمریکایی است".

وی در تجلیل از نیروهای مقاومت حزب الله در لبنان، تاکید کرد "جبهه حزب‌الله پیشرفته‌ترین، مؤثرترین و تأثیرگذارترین جبهه در جبهه‌های پشتیبانی مقاومت بوده به تشدید حملات خود با استفاده از موشک های مختلف از جمله "برکان" ادامه می دهد و پهپادهایش با عبور از سد دفاعی صهیونیست ها به عمق اراضی اشغالی نفوذ می کند.

عبدالملک الحوثی توضیح داد "دشمن اسرائیلی در مورد جبهه حزب الله سردرگم است زیرا جبهه ای کارآمد و تأثیرگذار است و رژیم صهیونیستی متوجه عواقب خطرناک درگیرشدن در این جبهه و جنگ تمام عیار آن است.

پربیننده ترین خبرها