رای دادگاه عالی صهیونیستها علیه گروگان گیری جسد شهید «ولید دقه»

رای دادگاه عالی صهیونیستها علیه گروگان گیری جسد شهید «ولید دقه»
جمعه 25 خرداد 1403 - 14:06

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با صدور حکمی علیه بازداشت احتیاطی جسد شهید ولید دقه از اسیران فلسطینی اراضی ۱۹۴۸ ، از نماینده دولت «اسراییل» خواست که با حضور در محل دادگاه دلایل عدم تحویل پیکر شهید را ارائه کند.

العالم - فلسطین اشغالی

صدور حکم دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در حالیست که مقامات این رژیم بیش از دو ماه است از تحویل دادن جسد شهید ولید دقه به خانواده اش خودداری می کنند و جسد این شهید را گروگان گرفته اند.

به گزارش منابع فلسطینی ، جلسه دادگاه ساعات طولانی طول کشید و بخشی از آن پشت درهای بسته برگزار شد تا مطالب محرمانه مربوط به پرونده در اختیار دادگاه قرار بگیرد.

رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه دوره محکومیت شهید دقه تمام نشده ، جسد وی را گروگان گرفته و این درحالیست که دادگاه عالی می گوید دوران محکومیت شهید دقه به اتمام رسیده است.

به اعتقاد کارشناسان ، جسد این شهید فلسطینی با دستور شخص وزیر امنیت داخلی رژیم به گروگان گرفته شده است تا در مذاکرات مبادله اسرا با حماس به عنوان یک برگه چانه زنی مورد استفاده قرار بگیرد.

شهید مبارز ولید دقه از سال ۱۹۸۶ در زندان صهیونیستها به سر می برد اما 18 فروردین ماه امسال بر اثر ابتلا به سرطان نخاع و کمبود امکانات پزشکی در یکی از بیمارستان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

پربیننده ترین خبرها