استفاده پهپادهای حزب‌الله از هوش مصنوعی برای عبور از سامانه‌های پدافندی اسرائیل

استفاده پهپادهای حزب‌الله از هوش مصنوعی برای عبور از سامانه‌های پدافندی اسرائیل
شنبه 26 خرداد 1403 - 13:46

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله لبنان در پهپادهای خود برای عبور از سامانه های پدافند هوایی این رژیم از هوش مصنوعی استفاده می کند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش پایگاه خبری «صابرین نیوز»، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مقاومت اسلامی لبنان در حملات پهپادی خود علیه مواضع این رژیم از هوش مصنوعی استفاده می کنند.

به نوشته این رسانه ها، این پهپاد ها در عبور از سامانه های پدافند هوایی اسرائیل در شمال سرزمین های اشغالی از مکانیزم هو ش مصنوعی بهره می برند.

حزب‌الله در پی جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به باریکه غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، اعلام کرده است که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین حملات خود به نظامیان صهیونیست را تا توقف حملات به غزه ادامه خواهد داد.

در همین حال رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب الله لبنان روز جمعه (دیروز) بیش از ۶۰ موشک به فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی افزوده است: آتش در جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی خاموش نشده و حزب الله لبنان همچنان با قدرت در حال پاسخ به تحریکات ارتش (رژیم) اسرائیل است.

پیش تر منابع عبری زبان از آتش‌سوزی گسترده در منطقه برعام در شمال فلسطین اشغالی در پی حملات موشکی حزب الله و تلاش چهار تیم آتش‌نشانی برای مهار آتش خبر داده بودند.

پربیننده ترین خبرها