در گفتگو با العالم؛

رهبر یک جنبش فلسطینی: بایدن با فشار برحماس به دنبال فرار رو به جلو است

يکشنبه 27 خرداد 1403 - 14:41

رهبر جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین گفت: "جو بایدن با تمرکز بر ضرورت پذیرش مقاومت به ویژه حماس، با پیشنهادش در مورد توقف جنگ، می خواهد، از زیر بار مسئولیت خود فرار کند. 

العالم - فلسطین اشغالی

"سهیل الناطور"، رهبر جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: "هدف جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از تحت فشار قراردادن حماس این است که می خواهد از مسئولیت خود فرار کند زیرا حماس با جناح های فلسطینی تماس گرفته و پاسخی اولیه خود را مبنی بر تایید آتش بس اعلام کرده و گفته است که آماده بحث وگفتگو در مورد برخی از موارد پیشنهادی است".

وی افزود: با وجود همه ی اینها، الآن دوباره گفته می‌شود که باید از طریق مصر و قطر برفلسطینی‌ها فشار وارد شود، تا پیشنهاد توقف جنگ را بپذیرند ، در حالی که باید به "اسرائیل" برای توافق فشار وارد شود.

رهبر جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین خاطرنشان کرد: از جنبه نظامی، رژیم اسرائیل می خواست ثابت کند که کنترل اوضاع باریکه ی غزه را در دست دارد و هر چه را بخواهد منفجر، بمباران و نابود می کند اما با همه این ادعاها، مقاومت نشان داد که تابع داده‌های این رژیم نیست و به دروغ‌های آن وقعی نمی گذارد و پاسخ شان را با قدرت و آن گونه که شاهد آنیم، می‌دهد.

پربیننده ترین خبرها