گزارشی از نماز عید قربان با مشارکت 40 هزار فلسطینی در مسجد الاقصی

يکشنبه 27 خرداد 1403 - 18:25

خبر نگار شبکه خبری العالم در قدس اشغالی گزارش داد که 40 هزار فلسطینی امروز (یکشنبه) نماز عید قربان را در مسجد الاقصی اقامه کردند.

العالم – فلسطین

خبرنگار العالم در قدس اشغالی با اشاره به مشارکت 40 هزار فلسطینی برای اقامه نماز عید قربان در مسجدالاقصی خاطرنشان کرد که اداره اوقاف اسلامی فلسطین شمار نمازگزاران را 40 هزار نفر اعلام کرد.

این گزارش می افزاید: همزمان نیروهای صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسیر مسجد الاقصی و در حال خروج از آن حمله و از ورود ده ها نفر برای اقامه نماز عید جلوگیری کردند.

اسماعیل الخطیب یکی از اعضای نیروهای ملی و اسلامی فلسطین در گفت وگو با خبرنگار العالم گفت: این همان اشغالگری است، قدس در اشغال است به همین دلیل از ادای مراسم دینی توسط اهالی قدس در مسجد الاقصی جلوگیری می شود، البته این سیاست جدیدی نیست و دشمن می خواهد شهر قدس را از فلسطینیان پاکسازی کند.

شیخ عمر الکسوانی مدیر مسجد الاقصی نیز به العالم گفت: فعالیت های عید امسال به برگزاری مراسم دینی، اقامه نماز عید، گفتن الله اکبر و لا اله الا الله محدود شده که به خاطر نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان غزه و انهدام خانه های آنان است، از خداوند متعال می ‌خواهیم که به غم و اندوه اهالی غزه پایان دهد.

به گزارش خبرنگار العالم، دشمن صهیونیستی برای جلوگیری از برگزاری مراسم عید قربان جریمه های مالی هنگفتی برای اشخاصی که قربانی می دهند، وضع کرده است.

پربیننده ترین خبرها