حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ 2 نفر به شهادت رسیدند

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ 2 نفر به شهادت رسیدند
دوشنبه 28 خرداد 1403 - 14:18

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت دو نفر منجر شد.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش های منابع خبری، یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی خودرویی را در شهرک شهابیه در جنوب لبنان هدف قرار داد.

منابع لبنانی اعلام کردند که در این حمله دو نفر به شهادت رسیدند.
در همین حال، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی دیروز (یکشنبه) در اولین روز عید قربان پس از 12 ساعت آرامش موقت و محتاطانه در این جبهه، شهرهای مرزی در جنوب لبنان را هدف حملات جنگنده ها و گلوله های توپ قرار داد.

خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با انجام حمله هوایی، شهر "یارون" در منطقه بنت جبیل در جنوب، را با دو موشک هوا به زمین هدف قرار دادند. توپخانه ارتش اشغالگر نیز پس از 12 ساعت آرامش موقتی، حومه شهرهای "حلتا" و "کفر شوبا" را هدف قرار داد.
به دنبال تشدید تنش در مرزهای شمالی رژیم صهیونیستی با لبنان یک رسانه آمریکایی اعلام کرد فرستاده ویژه جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا برای جلوگیری از افزایش تنش میان اسرائیل و حزب الله لبنان به تل آویو سفر می کند.

دو مقام اسرائیلی به تارنمای آکسیوس گفتند که آموس هوخشتاین، فرستاده جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه (امروز) برای جلوگیری از تبدیل تنش اخیر بین اسرائیل و حزب‌الله به یک جنگ تمام عیار، به اسرائیل خواهد رفت.

بر اساس این گزارش، در میان تلاش های بسیار حساس برای دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه، جنگ بین اسرائیل و حزب الله لبنان به‌طور چشمگیری بحران منطقه‌ای را تشدید می‌کند و نقش آمریکا در درگیری را افزایش می دهد.

مقامات آمریکایی اعلام کردند که طی چند روز گذشته، جلوگیری از تبدیل خشونت در مرز اسرائیل و لبنان به یک جنگ، به اولویتی فوری برای کاخ سفید تبدیل شده است و بعد از آتش بس در غزه، دومین اولویت برای آمریکا محسوب می شود.

رژیم صهیونیستی روز سه شنبه یک حمله هوایی انجام داد که در آن یکی از فرماندهان ارشد حزب الله در شهر جویا در حدود شش مایلی شمال مرز به شهادت رسید.

به دنبال این حمله، حزب الله در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته، با انجام بزرگترین حملات خود علیه رژیم اسرائیل از ۷ اکتبر تا کنون، حمله این رژیم را با شلیک حدود ۴۰۰ موشک و پهپاد به اهدافی در شمال سرزمین های اشغالی تلافی کرد.

پربیننده ترین خبرها