تحلیلگر لبنانی:

رژیم صهیونیستی با ترور فرمانده حزب الله مرحله جدیدی از تشدید تنش ها را رقم زد

شنبه 26 خرداد 1403 - 18:25

تحلیلگر لبنانی با اشاره به ترور ابوطالب از فرماندهان حزب الله از سوی رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم پس از شکست میدانی در برابر حزب الله، به تشدید حملات خود به لبنان روی آورده است.

العالم - لبنان

"علی حیدر" در گفت وگو با برنامه "مع الحدث" شبکه خبری العالم اظهار داشت: با در نظر گرفتن شرایط موجود، بعید به نظر می رسد که کار به جنگ بکشد اما در خصوص حملات مقطعی، می توان گفت که ما همیشه شاهد چنین حملاتی بوده ایم که هر از گاهی شدت می گیرند. اکنون هم شاهد چنین وضعیتی هستیم و پییش بینی می شود که این روند بیش از پیش تشدید شود.

وی ترور اخیر ابوطالب از فرماندهان حزب الله از سوی رژیم صهیونیستی در حمله هوایی به جنوب لبنان را تشدید تنش از سوی این رژیم توصیف و خاطرنشان کرد، رژیم صهیونیستی که در عملیات میدانی در برابر حزب الله شکست خورده و در تلاش برای قطع ارتباط آن با باریکه غزه و پس از شکست میانجی‌گیری یا تلاش‌های سیاسی آمریکا و فرانسه در این زمینه و پس از فعال شدن جبهه شمال فلسطین اشغالی، اکنون تصمیم به تشدید تنش گرفته است.

این تحلیلگر سیاسی لبنانی تصریح کرد که این وضعیت تبدیل به تنگنایی برای فرماندهان امنیتی و رهبران سیاسی رژیم صهیونیستی شده است مخصوصا که صهیونیست ها این روزها پیوسته از جنگ مداوم حرف می زنند لذا پیش بینی می شود که روند تشدید تنش ادامه یابد.

در چنین شرایطی به نطر می رسد که رژیم صهیونیستی به حملات خود علیه حزب الله ادامه دهد و برای ایجاد بازدارندگی، فشارها را بر حزب الله چند برابر کند.

این تحلیلگر لبنانی، ترور فرمانده حزب الله را به منزله تشدید تنش در همه مسیرها توصیف کرد و گفت: در چنین شرایطی ما با مرحله جدیدی در روند تشدید تنش رو به رو هستیم.

پربیننده ترین خبرها