مأموریت غیر ممکن هوکشتاین در خاورمیانه

دوشنبه 28 خرداد 1403 - 15:10

به دنبال تشدید درگیری‌ها بین تل آویو و مقاومت اسلامی لبنان و قوت گرفتن احتمال شروع جنگ فراگیر، نماینده ویژه آمریکا، امروز وارد اراضی اشغالی می‌شود.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در رام الله گزارش داد به دنبال تشدید درگیری‌ها بین تل‌آویو و مقاومت اسلامی لبنان و قوت گرفتن احتمال شروع جنگ فراگیر، "آموس هوکشتاین" نماینده ویژه آمریکا، امروز- دوشنبه- وارد اراضی اشغالی می‌شود.

به گزارش خبرنگار العالم در رام‌الله، رسانه‌های عبری از جمله اتحادیه پخش رادیو و تلوزیون و کانال 12 این رژیم گفتند آموس هوکشتاین امروز برای انجام چند دیدار، به دنبال تشدید درگیری در مرزهای فلسطین اشغالی و لبنان وارد اراضی اشغالی می‌شود.

هوکشتاین، نماینده جو بایدن در امور انرژی با "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر و "یوآو گالانت" وزیر جنگ و "اسحاق هرتسوگ" رئیس این رژیم، "بنی گانتز" وزیر سابق و "یائیر لاپید" رهبر حزب مخالف رژیم دیدار خواهد کرد.

طبق این گزارش، هوکشتاین در پایان سفر، اراضی اشغالی را به مقصد بیروت ترک کرده و در آنجا با "نبیه بری" رئیس پارلمان و "نجیب میقاتی" نخست‌وزیر و "عبدالله جبیب" وزیر امور خارجه لبنان دیدار خواهد کرد.

هوکشتاین در تلاش است رژیم صهیونیستی را مهار کرده و آن را از حمله به لبنان منصرف کند و از سوی دیگر حزب الله را هم به پذیرش آتش بس با رژیم صهیونیستی وادار کند.

پربیننده ترین خبرها