گزارش العالم از بمباران خانه های غیرنظامیان در غزه کوچک + ویدیو

دوشنبه 11 تير 1403 - 10:46

اگر چه تا کنون شاهد حملات بی وقفه رژیم اشغالگر به منازل فلسطینیان غزه و بیرون آوردن اجساد زیادی از شهدا از زیر آوار بودیم، اما این بار اردوگاه نور شمس معروف به غزه کوچک در کرانه باختری شاهد چنین حملات جنایتکارانه ای بود.

العالم _ فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم در کرانه باختری فلسطین، رژیم اشغالگر پس از ناکامی در دست یافتن به اهداف خود در حملات زمینی مکرر، جنگنده های این رژیم برای ترور نیروهای مقاومت به یکی از منازل در منطقه المنشیه در کرانه باختری فلسطین حمله کرد.

«سعید الجابر» فرمانده و از بنیانگذاران گردان طولکرم از زیر مجموعه های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، دیروز (یکشنبه) به دنبال حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور الشمس در شهر طولکرم در کرانه باختری فلسطین به شهادت رسید.

فلسطینیان ساکن این منطقه، پس از بیرون آوردن پیکر شهید سعید الجابر از زیر آوار، با نگرانی از یورش غافلگیرانه به عزاداران شرکت کننده در آیین تشییع و ربودن پیکر این شهید، مانند سایر شهدای فلسطینی ترور شده، پیکر وی را با احترام به خاک سپردند.

نیروهای مقاومت فلسطین، از جنین تا طولکرم، متحد با یکدیگر و تشنه انتقام، این پیام را به اشغالگران رساندند که مقاومت با بمباران، ترور یا خرابکاری خاتمه نمی یابد.

ناکامی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت مسلحانه در اردوگاه نور شمس، این رژیم را به حمله هوایی به منازل فلسطینیان به بهانه هدف قرار دادن نیروهای مقاومت واداشته است که تهدیدی برای وخامت اوضاع در کرانه باختری فلسطین است.

پربیننده ترین خبرها