پس از تخلیه بیمارستان اروپایی؛

گزارش العالم از وضعیت فاجعه‌بار بیمارستان ناصر

سه شنبه 12 تير 1403 - 14:35

خبرنگار العالم در دیرالبلح گزارش داد که پس از تخلیه بیمارستان اروپایی غزه و انتقال بیماران و مجروحان به بیمارستان ناصر در خان‌یونس، وضعیت در آن‌جا فاجعه‌بار شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم گزارش داد که پس از تخلیه بیمارستان اروپایی غزه واقع در مناطق شرقی و انتقال مجروحان به بیمارستان ناصر، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد فشار کار زیاد شده و نمی‌توان این حجم انبوه از بیماران را پذیرش کرد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان اروپایی برای انجام عمل‌های پیچیده و ورود کادر درمان خارجی و عربی به آن برای تکمیل جراحی‌های سخت در نظر گرفته شده بود و حال با تخلیه بیمارستان اروپایی و انتقال بیماران آن به بیمارستان ناصر، وضعیت فاجعه‌بار شده است و این امر تأثیر منفی بر ارائه خدمات به صدها بیمار نیازمند به جراحی، دارد.

خبرنگار العالم با بیان اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی در روزهای گذشته وارد بیمارستان ناصر شده و تأسیسات آن را تخریب کرده است، گفت: کار این بیمارستان با ارائه حداقلی خدمات، از سر گرفته شد.

شایان ذکر است که تیمهای پزشکی بیمارستان اروپایی غزه در شرق رفح دیروز دوشنبه پس از صدور دستور ارتش صهیونیستی مبنی بر تخلیه برخی از مناطق واقع در شرق بین شهرهای خان‌یونس و رفح، این بیمارستان را تخلیه کردند.

ده‌ها بیمار تحت درمان در بیمارستان اروپایی غزه پس از تخلیه به بیمارستان ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب باریکه غزه و بیمارستانهای صحرایی اطراف منتقل شدند.

پربیننده ترین خبرها