رسانه‌های رژیم صهیونیستی:

حزب‌الله ۱۳۰ شهرک را در مرز لبنان ویران کرده است

حزب‌الله ۱۳۰ شهرک را در مرز لبنان ویران کرده است
سه شنبه 12 تير 1403 - 15:03

رسانه های صهیونیستی با ارائه آماری از میزان خسارات وارده بر اثر حملات مقاومت لبنان اعلام کردند که عملیات موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی، ۱۳۰ شهرک صهیونیست نشین را ویران کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی،۱۰۲۳ ساختمان و مرکز زیرساختی بر اثر حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان در شمال سرزمین های اشغالی هدف قرار گرفته و آسیب دیده است.

پایگاه خبری المیادین به نقل از این رسانه ها نوشت که جنگ فرسایشی که در شمال سرزمین های اشغالی جریان دارد، سبب ویرانی بیش از ۱۳۰ شهرک نیز شده است.

به گزارش ایرنا، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای چند هفته پیش به تاثیرگذاری حملات مداوم رزمندگان مقاومت لبنان به مواضع ارتش و شهرک‌های صهیونیست نشین این رژیم در شمال نوار غزه اذعان و اعلام کرد که از آغاز این حملات، ۹۳۰ منزل و ساختمان صهیونیست‌ها در ۸۶ شهرک صهیونیست نشین آسیب جدی دیده است.

بر اساس این بیانیه، ۱۳۰ خانه از ۱۵۵ خانه شهرک صهیونیست نشین «کیبوتس المناره» بر اثر حملات موشکی حزب الله ویران شده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد که ۱۲۴ خانه نیز در شهرک صهیونیست نشین «کریات شمونه» از شروع رویارویی با حزب الله آسیب دیده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز سه شنبه (۸ خرداد ماه) گزارش دادند که از ابتدای شروع جنگ علیه نوار غزه تاکنون، حزب الله لبنان بیش از سه هزار موشک به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک کرده است.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها