تمجید هنیه از ملت و مقاومت لبنان

تمجید هنیه از ملت و مقاومت لبنان
جمعه 15 تير 1403 - 19:54

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در دیدار با دبیرکل جماعت اسلامی لبنان، از مردم لبنان و مقاومت این کشور تقدیر کرد.

العالم- فلسطین اشغالی

جنبش مقاومت حماس، امروز- جمعه- در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی حماس و تعداد دیگری از رهبران این جنبش از "شیخ محمد طقوش" دبیرکل جماعت اسلامی لبنان استقبال کرده و تحولات سیاسی و میدانی مربوط به "طوفان الاقصی" را مورد بررسی قرار دادند.

هنیه در این دیدار از مقاومت اسلامی لبنان به رهبری حزب الله و ازسرگیری حمایت از نبرد در غزه از سوی جماعت اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومتی این کشور تشکر کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه به تلاش‌های سیاسی انجام شده توسط طرف‌های میانجیگر برای آتش‌بس و توقف تجاوز به نوار غزه پرداخته و تاکید کرد این جنبش تعاملی مثبت و سازنده با این تلاش‌ها داشته و موضع اتخاذ شده در خصوص ارتباط یافتن جبهه‌های مختلف همزمان با ادامه جنگ علیه غزه را تحسین کرد.

از سوی دیگر، شیخ طقوش نیز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و جنایات آن علیه غیرنظامیان و کودکان فلسطینی را محکوم کرده و جنگ نسل‌کشی توسط اشغالگران را نشان‌دهنده شکست آنان تلقی کرد که نتیجه آن فشار به مقاومت فلسطین از طریق هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌گناه است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها