بایدن: هر روز تحت معاینات عصبی هستم

بایدن: هر روز تحت معاینات عصبی هستم
دوشنبه 18 تير 1403 - 20:54

رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا گفت: از زمان تصدی پست ریاست‌جمهوری آمریکا، هر روز تحت آزمایش‌های عصبی قرار دارد.

العالم - آمریکا

"جو بایدن" رئیس‌جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با تلویزیون "ام‌اس‌ان‌بی‌سی" گفت: "من هر روز آزمایش‌های عصبی انجام می‌دهم و سعی می‌کنم پشت میز خود بنشینم و تصمیم‌گیری کنم". وی ابراز اطمینان کرد که "او در کاری که انجام می‌دهد بد نیست. "

بایدن درباره مناظره فاجعه بار 27 ژوئن با "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش روی آمریکا افزود: آن روز ساعت دو بامداد از خواب بیدار شدم و بیمار بودم.

گزارش‌های رسانه‌ها حاکی است "کوین اوکانر" پزشک ناظر جو بایدن در طول سال جاری با "کوین کانارد" یکی از برجسته ترین متخصصان مغز و اعصاب آمریکایی و متخصص بیماری پارکینسون ملاقات کرده است

کاخ سفید قبلاً از دیدار وی با این متخصص خبررسانی نکرده بود ولی به گفته "رونی جکسون" پزشک سابق روسای جمهور سابق "باراک اوباما" و دونالد ترامپ، این دیدار به احتمال زیاد به وضعیت بایدن مربوط می شود.

جکسون پیش از این در ارزیابی عملکرد رئیس جمهور آمریکا در آخرین مناظره با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق در 27 ژوئن گفته بود بایدن به "بیماری روانی" مبتلاست .

اوکانر فوریه گذشته، پس از انجام معاینات منظم جو بایدن، اظهار داشت که وضعیت سلامتی بایدن به او اجازه می دهد تا به وظایف خود به عنوان رئیس‌جمهور به طور کامل ادامه دهد.

نیویورک تایمز گزارش داد وخامت حال بایدن در ماه‌های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته و این موضوع به ویژه پس از شکست مناظره وی با ترامپ نگران کننده تر شده است.

اولین مناظره بایدن و ترامپ 27 ژوئن برگزار شد. و قرار است دور بعدی 10 سپتامبر یعنی پس از معرفی رسمی بایدن برای انتخابات ریاست‌جمهوری برای حزب دموکرات برگزار شود

عملکرد بایدن در مناظره با دونالد ترامپ جمهوری‌خواه باعث ایجاد وحشت و نابسامانی در اردوگاه دموکرات‌ها شده است، به گونه‌ای که درخواست‌هایی مبنی بر کناره‌گیری او از رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح شده، اما کاخ سفید و خود جو بایدن تاکید کردند که این اتفاق نخواهد افتاد.

بایدن همچنین شنبه گذشته در جریان جمع‌آوری کمک‌های مالی برای ستاد انتخاباتی خود در شهر نیویورک اظهار داشت که به توانایی خود در انجام وظایف خود به عنوان رئیس‌جمهور کشور کاملاً اطمینان دارد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکاقرار است پنجم نوامبر برگزار شود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها