هشدار حماس به "میانجیگران" نسبت به روند مذاکرات آتش بس!

هشدار حماس به
سه شنبه 19 تير 1403 - 09:49

جنبش حماس روز دوشنبه اعلام کرد که تماس‌های فوری با میانجی‌ها برقرار کرده و هشدار داده است که حملات "اسرائیل" به باریکه ی غزه روند مذاکرات آتش‌بس را به نقطه اول بازمی‌گرداند.

العالم - فلسطین اشغالی

مقاومت اسلامی حماس در بیانیه ای با اشاره به انعطاف‌پذیری و مثبت‌اندیشی این جنبش جهت تسهیل دستیابی به توافق بر سر معامله احتمالی با اسرائیل جهت تبادل اسرا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی را به ایجاد موانع برای مذاکرات متهم کرد.

حماس در بیانیه‌ی خود اعلام کرد که اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی این جنبش، طی تماس‌های فوری با میانجی‌ گران نسبت به پیامدهای فاجعه‌بار آنچه در غزه، رفح و جاهای دیگر در حال وقوع است، هشدار داد واز آنان خواست تا برای پایان دادن به کارشکنی ها و جنایات نتانیاهو، اهتمام بیشتری به خرج دهند، وی جامعه بین‌المللی و سازمان ملل متحد را نیز دعوت کرد که در مقابل مسئولیت‌های حقوقی و انسانی خود و اعمال فشار برای توقف جنایت نسل کشی صهیونیستها علیه مردم غزه متعهدانه عمل نموده ورهبران اشغالگر این رژیم را در قبال جنایاتشان محاکمه وپاسخگو کنند".

این جنبش در ادامه افزود "هنیه هشدار داده است که این پیامدها روند مذاکرات را به نقطه صفر برمی‌گرداند و نتانیاهو و ارتشش مسئول کامل فروپاشی این مسیر هستند.

حماس از مردم صبور فلسطین خواست که مراقب دسیسه های ارتش دشمن صهیونیستی باشند و طعمه جنگ روانی نتانیاهو و نیروهایش نشوند و تأکید کرد که مقاومت دلاورانه مبارزان در مقابله قهرمانانه خود با نیروهای فاشیستی اسرائیلی تا پایان جنگ و شکست کامل دشمن ادامه خواهد داشت".

پربیننده ترین خبرها