ایران: هیچ تسلیحاتی در اختیار حوثی‌ها نگذاشتیم

پنج‌شنبه 21 تير 1403
20:28
ایران: هیچ تسلیحاتی در اختیار حوثی‌ها نگذاشتیم
نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک اعلام کرد که اطلاع داریم که انصارالله توانمندی نظامی زیادی را با اتکا به توان داخلی خودشان کسب کرده‌اند اما ما تسلیحاتی در احتیار آنها نکذاشته ایم.

العالم - یمن

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز پنجشنبه به نقل از مقامات آمریکایی ادعا کرد ارتش یمن (حوثی ها) احتمالاً در ماه دسامبر یک موشک کروز ضد کشتی ساخت ایران را به سمت یک نفتکش با پرچم نروژ در دریای سرخ شلیک کردند، حمله‌ای که حالا یک ارتباط عمومی و مبتنی بر شواهد را بین این کشور نشان می‌دهد.

در همین راستا، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک روز پنجشنبه به وقت محلی در پاسخ به ادعای استفاده از موشک نور ایرانی توسط انصارالله در هدف قرار دادن کشتی نروژی اعلام کرد: «ایران هیچ تسلیحاتی در اختیار انصارالله (حوثی‌ها) نگذاشته است، اما اطلاع داریم که آنها توانمندی نظامی زیادی را با اتکا به توان داخلی خودشان کسب کرده‌اند.»

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل همچنین اعلام کرد: طولانی شدن جنگ علیه آنها، عامل اصلی توسعه توانمندی تسلیحاتی آنها است.

ایسنا

0% ...

آخرین اخبار

تهدید نامتقارن و غیرسنتی را به فرصت‌ ساخت نظم نوین عادلانه تبدیل کنیم


ویدیوگرافیک/ روابط ایران و پاکستان؛ از برادری 80 ساله تا افق های جدید همکاری


سفر رییس جمهور به مشهد در شب تاسوعای حسینی


طارمی: ارزش واقعی جام‌جهانی، همدلی و اتحاد بیشتر ایرانیان است


پاکستان: برای اجرای مؤثر تفاهم‌نامه بین ایران و آمریکا تلاش می‌کنیم


بازداشت ۱۱ فلسطینی در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری


پیام سید مجید موسوی فرمانده هوا فضای سپاه به خانواده شهید ماکان نصیری


تداوم حملات به لبنان؛ ۲۰ مورد تجاوز رژیم صهیونیستی در یک روز


پیروزی نامزد فلسطینی‌الاصل در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات‌ آمریکا


تهران آماده مذاکره برای تأمین نفت مورد نیاز مالزی