شاهد عینی ضارب "ترامب" را لو داد!+فیلم

يکشنبه 24 تير 1403 - 11:54

ویدیویی از صحنه های پس از تیراندازی به ترامپ درکمپین انتخاباتی او در پنسیلوانیا در حال دست بدست شدن در شبکه های اجتماعی است که در آن گفته های یک شاهد عینی واکنشهایی را بدنبال داشته است.

العالم - آمریکا

در این ویدئو یک شاهد عینی در خارج از تجمع که تیراندازی و زخمی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را دیده بود، ادعا می‌کند که مرد مسلح را در حال بالا رفتن از پشت بام دیده است و سعی کرده به پرسنل امنیتی هشدار دهد .

وی پس از این حادثه می افزاید : "ما متوجه شدیم مردی روی پشت بام ساختمان کناری است، در فاصله 50 فوتی ما... وما به او که در حال خزیدن تا بالای پشت بام بود اشاره می‌کردیم".

این شاهد ادامه می‌دهد: به وضوح می‌توانستیم او را در حالی که اسلحه در دست دارد، ببینیم و به پلیس منطقه اطلاع دادیم و مأموران اصلا نمی‌دانستند چه خبر است"، من با خودم فکر کردم چرا ترامپ هنوز حرف می زند، چرا او را از صحنه بیرون نکشیدند، اتفاق بعدی این بود که پنج گلوله شلیک شد".

در ویدئوهایی دیگر که در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است ویدیویی است که در آن شنیده می شود که ترامپ به محافظانی که پس از اصابت گلوله به گوش راستش او را احاطه کرده اند، می گوید: "بگذار کفش هایم را بردارم ". و بادیگاردهای او فریاد می زنند "ضارب خنثی شد"، "ضارب خنثی شد"، "می تونیم بریم" .

VS

یک کلیپ ویدیویی جدید یک تک‌تیرانداز سرویس مخفی ایالات متحده را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد مرد مسلحی را که تیراندازی کرده بود کشته است، در حالی که FBI رسماً اعلام کرد که این تیراندازی تلاشی برای ترور ترامپ بوده است.

VS ترامپ در اولین بیانیه خود پس از این حادثه که در سکوی «حقیقت اجتماعی» منتشر کرد، گفته بود که گلوله به «قسمت بالای گوش راست من اصابت کرده است» و درباره احساسات خود در لحظه شلیک گلوله صحبت کرده است.

چند دقیقه بعد از اینکه از سکوی جمعیت بالا رفت، گفت: «فوراً متوجه شدم که چیزی اشتباه است، چون صدای وزوز و شلیک گلوله را شنیدم و بلافاصله احساس کردم که گلوله پوست را سوراخ می کند، بنابراین متوجه شدم که چه اتفاقی می افتد "

VS

ترامپ در بیانیه خود افزود: اینکه چنین اقدامی در کشور ما ممکن است اتفاق بیفتد، هنوز چیزی در مورد شخص تیراندازی که اکنون مرده است، نمی‌دانیم و خاطرنشان کرد: مایلم از سرویس اطلاعاتی مخفی ایالات متحده وهمه مقامات مجری قانون، "برای واکنش سریعشان به تیراندازی که اخیرا در پنسیلوانیا رخ داد، تشکر کنم و مهمتر از همه، مایلم به خانواده شخصی که در این کمپین انتخاباتی من کشته شد تسلیت بگویم و با خانواده فرد دیگری که به شدت مجروح شده است نیز ابراز همدردی کنم".

شایان ذکرست جان میلر، تحلیلگر ارشد قانون و اطلاعات سی ان ان، می گوید که این شهادت شاهد عینی "سوالات جدی بسیاری را ایجاد می کند" و تاکید کرد: "یک بررسی بسیار دقیق و دردناک از اینکه چه کسی می دانسته چه چیزی، چگونه اطلاع رسانی شده است، و چه کسی تصمیم به انجام هرگونه اقدام یا اقدامی گرفته است، وجود خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها