در گفت وگو با العالم مطرح شد؛

روایت تحلیلگر آمریکایی از نقش احتمالی تل آویو در ترور ترامپ

يکشنبه 24 تير 1403 - 22:07

تحلیلگر سیاسی آمریکایی، تلاش برای ترور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری خواه در این دوره از اننخابات ریاست جمهوری آمریکا را تضمین کننده پیروزی وی دانست.

العالم - آمریکا

اسکات بنت، پژوهشگر و تحلیلگر سیاسی آمریکایی، در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: این سوء قصد نوعی همدردی با ترامپ را برای افرادی به وجود آورد که در انتخابات مردد هستند.

بنت ادامه داد: سوء قصد نافرجام به ترامپ باعث می شود در انتخابات آتی بسیاری اینگونه بیندیشند که دموکرات ها در تلاش برای ایجاد جنگ داخلی، خشونت و ترور هستند.

وی ارتباط مظنون حادثه تیراندازی به حزب جمهوری خواه را رد کرد و گفت که اینها فقط توهم و خیال پردازی دموکراتها است و این شخص نیز یکی از افراط گرایان وابسته به حزب دموکرات است.

بنت از هواداران ترامپ خواست مانع جنگ داخلی شوند که دموکراتها قصد شعله ور کردن آتش آن در ماه های آینده را دارند.

پژوهشگر و تحلیلگر سیاسی آمریکایی با بیان این که این سوء قصد باعث حمایت بیشتر مردم از ترامپ خواهد شد، خاطرنشان کرد: اما نباید فراموش کرد که این امکان هست که رژیم صهیونیستی در این سوء قصد دست داشته باشد تا جامعه آمریکا گرفتار جنگ داخلی شده و دست اسرائیل را برای حمله به حزب الله و غزه باز بگذارد.
به دنبال تیراندازی بامداد امروز (یکشنبه/ عصرشنبه به وقت محلی)،‌ هنگام سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در شهر «باتلر» در پنسیلوانیا، منابع رسانه‌ای از کشته شدن ۲ نفر خبر دادند که احتمالا یکی از آن ها عامل تیراندازی بوده است.

بنابر تصاویر منتشر شده، ترامپ در این ترور نافرجام از ناحیه گوش راست زخمی شد و ماموران «سرویس مخفی» آمریکا نیز به دنبال این واقعه وی را تحت حفاظت از محل خارج کردند.

پربیننده ترین خبرها