ترامپ- ونس؛ ترکیبی که آمریکا را به قعر جهنم می‌فرستد!

ترامپ- ونس؛ ترکیبی که آمریکا را به قعر جهنم می‌فرستد!
چهارشنبه 27 تير 1403 - 10:44

صحنه انحطاط نظام سیاسی و حزبی آمریکا به یک رسوایی دیگر نیاز داشت تا این کشور را به قعر جهنم بفرستد و زمینه این رسوایی، اخیرا در همایش ملی جمهوری‌خواهان فراهم شد که طی آن دونالد ترامپ رسما به عنوان نامزد این حزب در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری معرفی شد.

العالم- آمریکا

به گزارش القدس العربی، انگار بازی تبدیل ترامپ از یک محکوم به ۳۴ اتهام جنایی، به قربانی بی‌گناهی که در چنگال دستگاه قضایی آمریکا قرار گرفته است، کافی نبود لذا باید سناریویی چیده می‌شد و گلوله‌ای از چند میلی‌متری گوش او رد می‌شد تا هواداران احمقش، از او یک "قهرمان"، "مبارز" و "نجات‌یافته از مرگ" به معجزه الهی بسازند.

بلافاصله بعد از این همایش، ترامپ در سوق دادن آمریکای حامی‌اش به پایین‌ترین سطح درنگ نکرد؛ او سناتور جمهوری‌خواه "جیمز دیوید ونس" (۳۹ ساله) را به عنوان نامزد معاون ریاست‌جمهوری انتخاب کرد. این در حالی‌ است که فانس در جریان کارزار انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶، او را "احمق" و "هیتلر آمریکا" توصیف کرده بود.

ونس از سال ۲۰۲۱، زمانی‌که برای انتخابات سنا از ایالت اوهایو نامزد شد موضع خود را تغییر داد و به صفوف معترضان به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری، که طی آن "جو بایدن" پیروز شد، پیوست و اعتبار دستگاه قضایی آمریکا را به دلیل متهم کردن ترامپ در پرونده‌هایی، زیر سوال برد.

اما مواضع ونس، که به‌عنوان معاون ریاست‌جمهوری انتخاب شده و معتقد به شعار "اول آمریکا" است، اینگونه است که با حمله به عراق در سال ۲۰۰۳ و کمک‌های نظامی به اوکراین مخالف بوده، اما رژیم اسرائیل را از این شعار مستثنی می‌داند. او نه تنها از نسل‌کشی اسرائیل علیه باریکه غزه حمایت می‌کند بلکه از اصلاحات قضایی جنجال‌برانگیز این رژیم، که به "بنیامین نتانیاهو" -نخست‌وزیر- کمک می‌کند تا از پیگردهای قانونی در چارچوب پرونده‌های فساد و در نتیجه محاکمه فرار کند، حمایت کرده است. او همچنین هرگونه محدودیت در صادرات تسلیحات به تل‌آویو را رد کرده است و جنبش مقاومت "حماس" و نه رژیم اشغالگر را مسئول افزایش شمار تلفات انسانی در غزه می‌داند.

ونس در سخنرانی اخیر خود طی ماه گذشته در مؤسسه کوئینسی از "دین" به‌عنوان یکی از دلایل حمایت بسیاری از آمریکایی‌ها از رژیم اسرائیل یاد کرده و گفته است که ایالات متحده "بزرگ‌ترین کشور با اکثریت مسیحی در جهان" است و به اعتقاد مسیحیان، زندگی و مرگ و رستاخیز عیسی مسیح در "اسرائیل" و کرانه باختری رخ داده است. او افزود که بنابر این، سیاست خارجی آمریکا نمی‌تواند این منطقه را نادیده بگیرد.

به دلیل حمایت کورکورانه دیوید ونس از رژیم اشغالگر و جنایات آن، انتخاب این سناتور به عنوان معاون ریاست‌جمهوری- در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات آتی- با استقبال بسیار صهیونیست‌ها مواجه شده است.

پربیننده ترین خبرها