تظاهرات ضد صهیونیستی در نزدیکی همایش ملی جمهوری‌خواهان در میلواکی آمریکا+ویدیو

تظاهرات ضد صهیونیستی در نزدیکی همایش ملی جمهوری‌خواهان در میلواکی آمریکا+ویدیو
چهارشنبه 27 تير 1403 - 12:33

هزاران فعال ضد جنگ و حامی فلسطین تظاهرات بزرگی را در محکومیت رژیم صهیونیستی و حامی آمریکایی آن، در نزدیکی همایش ملی حزب جمهوری‌خواه در شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین آمریکا برگزار کردند.

العالم- آمریکا

به گزارش القدس العربی، هزاران نفر در تظاهرات بزرگی که همزمان با همایش ملی جمهوری‌خواهان در قلب میلواکی در ایالت ویسکانسن، در اعتراض به جنگ غزه برگزار شد، مشارکت کردند، به دنبال این واقعه نیروهای امنیتی خیابان‌های منتهی به سالن همایش را برای مدت کوتاهی بستند.

تظاهرات‌کنندگان پلاکاردها و پارچه‌نوشته‌هایی با خود حمل می‌کردند که بر روی آنها نوشته شده بود "ترامپ را ساقط کنید"، "ترامپ را زندانی کنید" و "بگذارید غزه زندگی کند". آنها همچنین به سیاست‌های "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور سابق تاخته و به جنگ غزه اعتراض کردند.

"کوبی گیلری" معلم و فعال اهل شیکاگو گفت: "ما در شکم جانور زندگی می‌کنیم. اینجا مقر نظام امپریالیستی جهانی است. این‌ وظیفه ماست که این نظام را نابود کنیم.. به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا به همایش ملی جمهوری‌خواهان اعتراض کنیم. ماه آینده نیز در شیکاگو خواهیم بود تا علیه همایش ملی دموکرات‌ها اعتراض کنیم. "

گیلری گفت:‌ بر هم زدن ساز وکار ترامب "مساله مرگ و زندگی کارگران و ستمدیدگان است".

در حالی‌که معترضان به شدت ترامپ را محکوم می‌کردند همزمان علیه "جو بایدن" رئیس‌جمهوری و معاونش "کامالا هریس" به دلیل حمایت مستمر از اسرائیل انتقاد می‌کردند.

"حاتم ابو دایه" رئیس انجمن فلسطینیان مقیم در ایالات متحده، گفت: برای اعتراض به همایش جمهوری‌خواهان در اینجا حاضر شده‌ام؛ زیرا جمهوری‌خواهان همچنان "از اسرائیل به دلیل کشتار ده‌ها فلسطنی در غزه در جریان جنگ مستمر علیه این باریکه، حمایت سیاسی، دیپلماتیک و مالی می‌کنند".

.

پربیننده ترین خبرها