رفتار مشکوک یک زن در لحظه ترور ترامپ+ فیلم

چهارشنبه 27 تير 1403 - 21:15

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدیویی را از حرکت مشکوک زنی که در لحظه ترور نافرجام رئیس‌جمهور سابق پشت سر او نشسته بود، منتشر کردند.

العالم - آمریکا

"دونالد ترامپ"، شنبه گذشته در حین برگزاری میتینگ انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا، هدف ترور نافرجام قرار گرفت.

به گزارش شبکه سی ان ان، کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدیویی را از لحظه ترور "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور سابق و نامزد فعلی ریاست‌جمهوری آمریکا منتشر کرده‌اند که در آن زنی با کلاه سیاه و لباس سفید پشت سر ترامپ نشسته است. کاربران رفتارهای این زن را مشکوک خوانده‌اند.

کاربران می‌گویند زبان بدن این زن و رفتارهای مشکوک او نشان می‌دهند که انگار از پیش، از طرح ترور خبر داشته است؛ زیرا پس از وقوع ترور، بر خلاف دیگران، هیچ عکس‌العملی نشان نداد.

این شبکه آمریکایی به نقل از منابع آگاه در کمیته اجرای قانون گفت: شخصی که به ترامپ تیراندازی کرده است، "توماس متیو کروکس" نام دارد. وی در آن روز به بهانه انجام کاری، از رئیس خود مرخصی گرفته بود و به همکارانش گفته بود که روز یکشنبه به محل کار خود باز می‌گردد.

منابع آگاه گفته‌اند بازرس‌ها یک جلیقه ضد گلوله و 3 خشاب پر از فشنگ جنگی و دو بمب – که از راه دور کنترل می‌شدند – در خودروی کروکس پیدا کرده‌اند. با این حال مطمئن نیستند که کروکس قصد داشته پس از اجرای نقشه، قصد داشته است از آنها استفاده کند یا خیر.

پربیننده ترین خبرها