سرتیپ سریع: حمله نیروی موشکی یمن به اهدافی مهم در "ام الرشراش"

سرتیپ سریع: حمله نیروی موشکی یمن به اهدافی مهم در
يکشنبه 31 تير 1403 - 11:11

سردار یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات نظامی ویژه نیروی موشکی یمن و حمله موشکی به اهدافی مهم در «ام الرشرش» (ایلات) خبر داد.

العالم - یمن

سریع با صدور بیانیه‌ای گفت: عملیات هدف‌گیری با چند موشک بالستیک انجام شده و موفقیت آمیز به اهداف خود دست یافت.

نیروی دریایی، نیروی پهپادی و نیروی موشکی نیروهای مسلح یمن، عملیات نظامی مشترکی را با هدف قرار دادن کشتی آمریکایی "بومبا" در دریای سرخ با چند موشک بالستیک و پهپاد انجام دادند و این عملیات به هدف‌گیری مشترک کشتی منجر شد.

متن بیانیه نیروهای مسلح یمن :

بسمِ اللهِ الرحمنِ الرحيم

{یَـٰۤأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوۤا۟ إِن تَنصُرُوا۟ ٱللَّهَ یَنصُرۡكُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَكُمۡ } صدقَ اللهُ العظيم

خداوند متعال فرمود: {اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد، اگر خداوند را يارى كنيد، خداوند شما را يارى مى‏كند و گامهايتان را استوار مى‏دارد.} صدق الله العظیم

نیروی موشکی نیروهای مسلح یمن برای یاری مردم فلسطین و نیروهای مقاومت و در پاسخ به حملات آمریکا، انگلیس و اسرائیل به کشورمان. در عملیات نظامی، اهداف مهمی در منطقه ام الرشرش در جنوب فلسطین اشغالی را با چند موشک بالستیک هدف قرار داد و به لطف خدا با موفقیت به اهداف خود دست یافت.

در همین حال، نیروی دریایی، نیروی پهپادی و نیروی موشکی نیروهای مسلح یمن با انجام عملیات نظامی مشترک، ناو آمریکایی «بومبا» را در دریای سرخ با چندموشک بالستیک و پهپاد هدف قرار دادند .

نیروهای مسلح یمن بر حق کامل خود برای دفاع از یمن عزیز در برابر حملات آمریکایی-انگلیسی و همچنین در برابر تجاوزات "اسرائیل" تاکید داشته و این تجاوز، یمن بزرگ را از موضع گیری قاطع خود در قبال ظلم و ستم به مردم فلسطین منصرف نخواهد کرد.

عملیات نیروهای مسلح یمن در مناطق از پیش تعیین شده دریایی، علیه کشتی‌های اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی یا کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی یا کشتی هایی که با رژیم صهیونیستی همکاری دارند، تا پایان تجاوز و لغو محاصره مردم فلسطین در باریکه غزه همچنان ادامه خواهد یافت.

نیروهای مسلح یمن تأکید دارد پاسخ به تجاوز «اسرائیل» به کشور ما حتمی و ان‌شاءالله بزرگ و شدید خواهد بود.

خدا برای ما را کفایت می کند، او بهترین پشتیبان و حافظ و یاری رسان است.

زنده باد یمن آزاد، عزیز و مستقل

پیروزی از آن یمن و همه آزادگان است

صنعا 15 محرم 1446 قمری

21 ژوئیه 2024 میلادی

پربیننده ترین خبرها