آماده باش در "اسرائیل" از ترس پاسخ یمن + فیلم

يکشنبه 31 تير 1403 - 14:27

رژیم اشغالگر صهیونیستی با توجه به احتمال پاسخ نیروهای مقاومت یمن به اولین حملات به خاک این کشور، وضعیت آماده‌باش را در بخش‌های مهم واستراتژیک خود افزایش داده است.

العالم - یمن

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در بندر الحدیده یمن؛ دیروز ده‌ها فروند جنگنده رژیم صهیونیستی در عملیاتی جنایتکارانه تعدادی از تأسیسات حیاتی و غیرنظامی، به ویژه مخازن نفتی در بندر "الحدیده" راا مورد حمله قرار دادند. این حملات منجر به آتش‌سوزی این مخازن نفتی و قطع برق در این منطقه شد.

ابو ایهاب شهروند یمنی به شبکه العالم گفت: رژیم صهیونیستی در تلافی حمله پهپاد یمنی "یافا" به تل آویو دست به این جنایت زده است، اما هر قدر که مرتکب جنایت شوند و و هر قدر که دست به حملات هوایی بزنند، ما در کنار غزه می‌مانیم.

بنابر گزارش خبرنگار شبکه العالم، جنایت رژیم صهیونیستی علیه بنادر و تأسیسات غیرنظامی، علاوه بر اخلال در کار ابن تأسیسات، ده ها تن از کارگران را به شهادت رسانده یا مجروح کردند. رنجی دوچندان را بر شهروندان یمنی - که از 10 سال پیش دچار محاصره و جنگ هستند -، تحمیل کرد.

دکتر عبدالرزاق المضواحی دیگر شهروند یمنی گفت: "ما به عمق مرگ می‌رویم و آماده‌ایم که در راه خدا حتی اگر اعضای بدنمان تکه تکه شود وجسممان همچون گردو غباری در هوا پراکنده گردد از جانمان بگذریم اما عقب‌نشینی نمی‌کنیم و با سلاح و جان خود آماده هستیم در راه خدا و در حمایت از الاقصی شریف و مجاهدین غزه فدا شویم.

خبرنگار ما با اشاره به نظرات بسیاری از شهروندان یمنی - که همگی بر ایستادگی در کنار رهبران خود و حمایت از مقاومت در غزه تاکید دارند - می‌گوید "اینها مواضع و نظرات مردم یمن با گرایش‌ها و وابستگی‌های مختلف است، به ویژه مردم حدیده که بیش از 10 سال است که از بلای تجاوزگری رنج می‌برند و در کنار گروههای مردمی و ارتش برای شکستن اعتبار و هیبت توخالی آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و انگلیسی ها مبارزه می کنند.

پربیننده ترین خبرها