گزارش العالم از فعالیت مجدد بندر الحدیده پس از حمله صهیونیست‌ها+ویدئو

سه شنبه 2 مرداد 1403 - 21:53

پس از گذشت 24 ساعت از حمله تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به بندر الحدیده با هدف ورشکستگی آن، شرکت بنادر دریای سرخ یمن آغاز فعالیت مجدد بندر الحدیده و بازگشایی آن به روی کشتی‌های تجاری را اعلام کرد.

العالم ـ یمن

شرکت بنادر دریای سرخ در الحدیده در حال تلاش برای احیای بندر پس از حمله تجاوزکارانه رژیم اسرائیل به بیش از یک نقطه در این بندر است.

سعید کداف، یکی از کارگران بندر الحدیده به خبرنگار العالم گفت: ما از دشمن نمی هراسیم و بار دیگر به اینجا آمدیم کار خود را از سر گرفتیم و شرایط این بندر به لطف خداوند، بهتر از قبل نیز خواهد بود.

سالم عبدالله سالم، یکی دیگر از کارگران بندر الحدیده نیز اظهار داشت: ما از حملات صهیونیست ها نمی ترسیم و حتی اگر بارانی از بمب و موشک بر سر این بندر ببارد، ما اینجا را ترک نخواهیم کرد.

هیچ چیزی نمی‌تواند اراده کارگرانی را که مستقیماً هدف هواپیماهای متجاوز رژیم صهیونیستی قرار گرفتند، درهم بشکند؛ آنها خودشان در زمانی بسیار کوتاه و طبق برنامه‌ای سازمان‌یافته کار احیای بندر و از سرگیری فعالیت در آن را آغاز کردند.

محمد عیاش قهیم، فرماندار استان الحدیده گفت: ما به اسرائیلی ها می گوییم که هر کاری که بکنید، ما از مواضع خود در حمایت از مسئله فلسطین عدول نخواهیم کرد. و هنگامی که مردم یمن و رهبرشان سید عیدالملک الحوثی تاکید می کنند که «شما تنها نیستید»، در عمل این سخن خود را اثبات می کنند. کشور ما، خون ما، روح ما، بنادر ما و همه چیز فدای مسئله فلسطین است. به لطف خدا روحیه ما بالاست و همانطور که می بینید فعالیت در بندر الحدیده از سرگرفته شد.

پربیننده ترین خبرها