8 عملیات حزب الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته

8 عملیات حزب الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته
چهارشنبه 3 مرداد 1403 - 11:10

حزب الله لبنان اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته هشت عملیات علیه پایگاه‌ها و محل استقرار ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده است.

العالم - لبنان

به گزارش المنار، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که روز سه شنبه دوم مرداد ماه در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین باریکه غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، عملیات های متعددی را علیه پایگاه ها و محل استقرار ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی انجام داده است.

بنابر این گزارش، حزب الله در پاسخ به حمله و ترورهای رژیم صهیونیستی در منطقه شقرا با پهپادهای انتحاری پایگاه این رژیم واقع در کوه نیریا، «مقر فرماندهی نیروهای تیپ گولانی » و محل استقرار افسران و سربازان اسرائیلی را هدف قرار داد که با دقت به اهداف اصابت کرد و تلفات قطعی بر جای گذاشت .

نیروی مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به حملات دشمن به روستاها و خانه های شهروندان در جنوب لبنان به ویژه شهر شیحین،با موشک های فلق، مقرفرماندهی گردان السهل در پادگان بیت هلل رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

حزب الله لبنان هم چنین در پاسخ به حمله و ترور دشمن اسرائیلی در شهرک شقرا، با موشک سنگین برکان پایگاه المرج این رژیم را هدف قرار داد.

این نیروها، در پاسخ به حمله و ترور شهروندان لبنانی از سوی رژیم اسرائیل در شهر شقرا، پادگان رامیم، " مقر فرماندهی نیروهای تیپ گولانی " را با گلوله های توپخانه سنگین هدف قرار دادند.

نیروی مقاومت لبنان، در پنجمین حمله خود پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستاها و خانه های امن جنوبی به ویژه حمله به مناره مسجد طلوسه، مستعمره کریات شمونه را با ده ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

گفتنی است ساعت 18:45 نیز سربازان اسرائیلی در پایگاه السماقه واقع در تپه های اشغالی کفرشوبای لبنان با گلوله های توپ مورد اصابت مستقیم قرار گرفته وبرخی کشته یا مجروح شدند.

درهفتمین حمله نیز، ساعت 19:40 یک رادار شناسایی در پایگاه برکه ریشا با موشک های هدایت شونده مستقیما هدف قرار گرفت و منهدم شد.

ساعت 22:13 نیز گروهی از نظامیان صهیونیست در حین حرکت در پایگاه العاصی با موشک و مستقیم مورد اصابت قرار گرفتند.

پربیننده ترین خبرها