دیدار سخنگوی انصارالله یمن با رئیس‌جمهور

دیدار سخنگوی انصارالله یمن با رئیس‌جمهور
سه شنبه 9 مرداد 1403 - 11:10

رئیس جمهور در دیدار رئیس هیئت مذاکره کننده دولت یمن تاکید کرد که بساط ظلم به مسلمانان باید برچیده شود.

العالم - یمن

مسعود پزشکیان شامگاه دوشنبه در دیدار آقای «محمد عبدالسلام» سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن که به منظور شرکت در آیین تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ایران سفر کرده است، ابراز امیدواری کرد که با هم‌افزایی و همکاری همه کشور‌های اسلامی، بساط ظلم به مسلمانان پایان یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور ارتباط میان ایران و یمن را متکی بر اعتقادات و فرهنگ مشترک و خدشه‌ناپذیر توصیف و تصریح کرد: اقدامات یمن در حمایت از ملت فلسطین بسیار مهم و موثر بوده و به وضوح رژیم صهیونیستی و حامیانش را تحت فشار گذاشته است. ایستادگی ملت یمن در برابر فشار‌ها و دشمنی‌های مستکبرین نیز بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

پزشکیان با تاکید بر اینکه روابط و همکاری‌های میان ایران و یمن پس از این نیز قوی‌تر از قبل ادامه خواهد یافت، افزود: وحدت و انسجام، قدرت کشور‌های اسلامی را تقویت می‌کند و اگر همه کشور‌های اسلامی همراه و هماهنگ باشند، چشم طمع دشمنان از ملت‌های اسلامی به طور کامل برداشته خواهد شد.

محمد عبدالسلام سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن نیز گفت همکاری با ایران در راستای تامین منافع متقابل گسترش می‌یابد.

پربیننده ترین خبرها