شرط جدید نتانیاهو برای مذاکرات مبادله اسرا با حماس با انتقاد صهیونیست ها مواجه شد

 شرط جدید نتانیاهو برای مذاکرات مبادله اسرا با حماس با انتقاد صهیونیست ها مواجه شد
يکشنبه 14 مرداد 1403 - 22:32

نخیت وزیر رژیم صهیونیستی شرط گذاشته است که اسرای فلسطینی که اسرائیلی‌ها را به قتل رسانده اند باید از کرانه باختری و غزه تبعید شوند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

شبکه 13 رژیم صهیونیستی به نقل از منابع اسرائیلی گزارش داد: بنیامین نتانیاهو شرط گذاشته است که باید اسرای فلسطینی که اسرائیلی‌ها را به قتل رساندند، از کرانه باختری و غزه تبعید شوند.

این شبکه گزارش داد که شرط های جدیدی که نتانیاهو اعلام کرده است، مانع از دستیابی به توافق برای تبادل اسرا با گروه حماس می شود.

درهمین حال این رسانه با اشاره به انتقاد شدید از نتانیاهو در تیم مذاکره کننده، از احتمال استعفای نماینده ارتش در مذاکرات خبر داد.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی همچنین خاطرنشان کرده که دفتر نتانیاهو جستجو برای یافتن جایگزین برای «نیتسان الون» نماینده ارتش در تیم مذاکره‌کننده را آغاز کرد.
از سوی دیگر شبکه ان بی سی نیوز آمریکا به نقل از یک مقام اسرائیلی گزارش داد که فشارهای آمریکا برای رسیدن به آتش بس بسیار شدید است و جوبایدن به دنبال آن است که توافق در زمانی که وی بر سر کار است، منعقد شود.

این مقام اسرائیلی که ان بی سی نیوز به نام آن اشاره نکرده، در این باره گفت: مذاکره کنندگان اسرائیلی دیروز برای ادامه مذاکرات برای تبادل اسرا با حماس در قاهره حضور داشتند، اما بدون رسیدن به پیشرفت قابل توجهی مصر را ترک کردند.

پربیننده ترین خبرها