جدیدترین گزارش العالم از وضعیت باریکه غزه زیر بمباران + فیلم

پنج‌شنبه 18 مرداد 1403 - 22:51

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) مناطق مختلف باریکه غزه بویژه شهر خان یونس در جنوب این منطقه را زیر حملات هوایی و توپخانه ای خود گرفت.

العالم - فلسطین

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم، حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شرق شهر خان یونس در باریکه غزه ادامه دارد، در این حملات محله شیخ ناصر، شهرک های القراره و عبسان و منطقه بنی سهیله زیر بمباران و گلوله باران است.

خبرنگار العالم با اشاره به کوچ چندباره شهروندان فلسطینی گزارش داد که اشغالگران از طریق ریختن اعلامیه‌ و شبکه‌های اجتماعی از فلسطینیان خواسته اند که مناطق و شهرک های یاد شده در شهر خان یونس را تخلیه کنند.

به گفته خبرنگار العالم، در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی که چندین خانه در باریکه غزه را هدف قرار داد، دست کم 13 فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

12 نفر از آنها در حمله به خانه های اردوگاه البریج در مرکز باریکه غزه شهید و شماری نیز زخمی شدند. یک نفر دیگر نیز در نتیجه حمله رژیم اسرائیل به مجاورت بازار الیرموک در مرکز شهر غزه شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

موسسه بین المللی آشپزخانه مرکزی جهانی نیز به نوبه خود، از شهادت یکی از کارمندان فلسطینی اش بر اثر بمباران نزدیک شهر دیرالبلح در مرکز باریکه غزه خبر داد.

پربیننده ترین خبرها