دفتر اطلاع‌رسانی غزه: مسئولیت جنایت مدرسه محله الدرج برعهده آمریکا و اسرائیل است

دفتر اطلاع‌رسانی غزه: مسئولیت جنایت مدرسه محله الدرج برعهده آمریکا و اسرائیل است
شنبه 20 مرداد 1403 - 08:30

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه بامداد شنبه در واکنش به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در محله الدرج در غزه اعلام کرد که مسئولیت این جنایت هولناک با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش روز شنبه خبرگزاری سما فلسطین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که اشغالگران در راستای نسل کشی و پاکسازی قومی، قتل عام جدیدی انجام دادند که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر شد.

بر اساس این گزارش، به دلیل حجم بالای کشتار و تعدد شهدا، تیم‌های امدادی هنوز نتوانسته‌اند پیکر همه شهدا را از زیر آوارها بیرون بیاورند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه، خاطرنشان کرد: ما اقدام اشغالگران برای انجام این کشتار هولناک را به شدت محکوم می‌کنیم و از تمام جهان می‌خواهیم که آن را محکوم کنند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی روز شنبه با بمباران مصلای مدرسه التابعین در محله الدرج شهر غزه به هنگام نماز صبح دست کم 100 فلسطینی را شهید و صدها نفر دیگر را زخمی کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی مدعی شده که این مدرسه در غزه محل فرماندهی نیروهای حماس بوده، که بیشتر شهدای این جنایت هولناک این رژیم در این مدرسه کودکان و سالخوردگان هستند.

بر اساس این گزارش، این مدرسه محل اسکان پناهجویان فلسطینی بوده است.

پربیننده ترین خبرها