خشم کاربران از نحوه پوشش بمباران مدرسه التابعین غزه در رسانه های سعودی

خشم کاربران از نحوه پوشش بمباران مدرسه التابعین غزه در رسانه های سعودی
شنبه 20 مرداد 1403 - 20:03

کاربران شبکه های اجتماعی به شدت به شبکه های سعودی العربیه و الحدث به خاطر انتشار اخبار جنایت بمباران مدرسه التابعین واقع در محله الدرج در شهر غزه بر اساس خط مشی اسرائیلی و نه فلسطینی حمله کردند.

العالم – فلسطین

به گزارش عربی 21، این دو شبکه تلویزیونی سعودی در اقدامی غیرانسانی خبر حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مدرسه محله الدرج که محل اسکان آوارگان فلسطینی در غزه بود، را به عنوان "هدف قرار دادن تروریستها در یک مقر نظامی" منتشر کردند.

بیش از دو هزار آواره فلسطینی از مناطق مختلف باریکه غزه در مدرسه التابعین واقع در محله الدرج در شهر غزه اسکان گزیده بودند که بامداد امروز (شنبه) در این مدرسه هدف حمله هولناک جنگنده های صهیونیستی قرار گرفتند و بر اثر آن ، بیش از ۱۰۰ شهروند فلسطینی شهید و ده ها تن مجروح شدند.

ارتش اشغالگر در حالی مدعی شده در این حمله مقر فرماندهی و کنترل حماس را هدف قرار داده است که اغلب شهدای جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در این مدرسه کودکان و سالخوردگان هستند.

کاربران شبکه های اجتماعی به خاطر جانبداری دو شبکه تلویزیونی سعودی العربیه و الحدث از دروغ پردازی های ارتش صهیونیستی در این زمینه خواستار تحریم این دو شبکه شدند.

در این زمینه کاربری به نما آلاء هاشم نوشت: آیا معقول است که به این سطح رسیده باشیم.

کاربر دیگری به نام حسیبه خواستار تحریم شبکه های صهیونیستی العربیه و الحدث شد.

یک کابر نیز با اکانت کویتی آزاد نوشت: العربیه ثابت کرد که عربی نیست و شیوه کثیفش در زمینه انتشار اخبار غیر قابل توصیف است.

رزان ضیاف آل سالم یک زن یهودی یمنی نیز با انتشار مطلبی خاطرنشان کرد: لعنت خدا بر العربیه و حامیانش و کارکنانش.

اکانتی با عنوان به طرف آزادی نیز نوشت: حمایت العربیه از رژیم صهیونیستی نوعی ذلت و انحطاط اطلاع رسانی بی سابقه است.

پربیننده ترین خبرها