یک زخمی و 17 نفر بازداشت؛ نتیجه‌ی جنایات امروز رژیم صهیونیستی در کرانه باختری!

یک زخمی و 17 نفر بازداشت؛ نتیجه‌ی جنایات امروز رژیم صهیونیستی در کرانه باختری!
يکشنبه 21 مرداد 1403 - 12:40

امروز یکشنبه یک فلسطینی بر اثر تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی مجروح و 17 نفر دیگر در جریان حملات وحشیانه ی دیگر آنها به چندین استان در کرانه باختری رود اردن دستگیر شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

در شهر نابلس در شمال کرانه باختری، جمعیت هلال احمر فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد "خدمه ی این جمعیت "یک مرد جوان از اردوگاه "العین" را که بر اثر اصابت گلوله از ناحیه ران زخمی شده، به بیمارستان منتقل کردند".

هلال احمر فلسطین همچنین از انتقال "جوان دیگری (18 ساله) که درپی تخریب این اردوگاه بدست سربازان اسرائیلی از ارتفاع سقوط کرده و مصدوم شده، خبر داد.

خبرگزاری رسمی فلسطین "وفا" به نوبه خود گزارش داد"حمله امروز صهیونیستها به اردوگاه" العین" شامل دستگیری 3 فلسطینی و یورش به چندین چادر در این اردوگاه و اطراف آن بوده است.

این خبر گزاری فلسطینی، همچنین، به حملاتی در چندین منطقه دیگر کرانه باختری که منجر به دستگیری 17 فلسطینی از جمله 6 نفر از شهر عیساویه در شمال بیت المقدس گردیده، اشاره کرد.

ارتش اسرائیل همزمان با جنگ ویرانگر خود در نوار غزه، عملیات خود را در کرانه باختری گسترش داده و شهرک نشینان حملات خود را بر علیه غیر نظامیان فلسطینی و اموال آنها شدت بخشیده اند بطوریکه بر اساس اطلاعات رسمی، تاکنون 620 شهید و حدود 5400 زخمی بر جای گذاشته اند.

رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت آمریکا از 7 اکتبر جنگ ویرانگری را علیه غزه به راه انداخته است که در بحبوحه ویرانی های عظیم و قحطی مرگبار تاکنون بیش از 131000 فلسطینی شهید و زخمی- بیشتر آنها را کودکان و زنان تشکیل میدهند- بر جای مانده و بیش از 10000 مفقود شده اند.

"تل آویو" همچنان در تحقیر جامعه بین المللی به جنایات خود ادامه داده و قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل و احکام دیوان بین المللی دادگستری را برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه نادیده می گیرد.

پربیننده ترین خبرها