کانادا حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین غزه را محکوم کرد

کانادا حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین غزه را محکوم کرد
دوشنبه 22 مرداد 1403 - 07:14

ملانی جولی وزیر خارجه کانادا حمله مرگبار رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین در باریکه غزه را محکوم کرد.

العالم ـ آمریکا

بنابر گزارش الجزیره، وزیر خارجه کانادا در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: کانادا حمله اخیر (رژیم) اسرائیل را که منجر به کشته شدن غیرنظامیان و از جمله کودکان فلسطینی پناه گرفته در مدرسه‌ای در غزه شد، به شدت محکوم می‌کند.

جولی با بیان این ادعا که جنبش حماس جان غیرنظامیان فلسطینی را به خطر می‌اندازد، افزود: (رژیم) اسرائیل باید قوانین بشردوستانه بین‌المللی را رعایت کند.

وزیر خارجه کانادا در ادامه با تاکید براینکه گروگان‌ها (اسرای) اسرائیلی باید آزاد شوند، بر لزوم برقراری فوری آتش‌بس در غزه تصریح کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه (20 مرداد ماه) نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در مدرسه التابعین در محله «الدرج» در شهر غزه بمباران کرد که در جریان آن بیش از 100 فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

بیش از دو هزار آواره فلسطینی از مناطق مختلف باریکه غزه در مدرسه التابعین واقع در محله الدرج در شهر غزه اسکان گزیده بودند که بامداد شنبه هدف حمله هولناک جنگنده های صهیونیستی قرار گرفتند.
ارتش اشغالگر در حالی مدعی شده در این حمله مقر فرماندهی و کنترل حماس را هدف قرار داده است که اغلب شهدای جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در این مدرسه کودکان و سالخوردگان هستند.

پربیننده ترین خبرها