حتی کسانی که با نتانیاهو اختلاف دارند،جنایت‌هایش را تایید می‌کنند!

سه شنبه 23 مرداد 1403 - 22:06

مدیر مرکز مطالعات راهبردی در آلمان گفت: ما نباید بین کابینه، شورای جنگ و هیچ کسی در اسرائیل تفاوت قائل شویم، زیرا همه آنها یکی هستند و اختلافات در اسرائیل فقط در سطح داخلی است، اما در عرصه خارجی در خصوص فلسطینی‌ها و یا دشمنی با محور مقاومت اختلافی میان صهیونیست‌ها وجود ندارد.

العالم - فلسطین

رضوان قاسم مدیر مرکز مطالعات راهبردی «بروجن» در آلمان در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: ممکن است اسرائیلی‌ها در مورد نحوه برخورد با فلسطینی‌ها در غزه اختلاف‌نظر داشته باشند، اما در مورد رویارویی با فلسطینی‌ها و محور مقاومت، همه بر نسل‌کشی اتفاق‌نظر دارند و با اقدامات نتانیاهو در خصوص نسل‌کشی فلسطینیان موافق هستند و فرقی بین راست‌گراها و چپ‌گراها وجود ندارد.

وی ادامه داد: اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها موضعی مبنی بر تشدید اوضاع اتخاذ کردند و امروزه هرگونه اظهارات درباره مذاکره، توافق یا آتش‌بس، فقط برای فریب افکار عمومی است و هیچ تاثیر واقعی و عملی ندارد؛ زیرا صحبت‌کردن یک چیز است و آنچه عملا اتفاق می‌افتد یک چیز دیگر.

رضوان قاسم افزود: حتی کسانی که از نتانیاهو انتقاد می‌کنند، در واقع در خصوص مسائل داخلی از نتانیاهو ناراضی هستند و او را آماج حملات خود قرار می‌دهند؛ اما در خصوص سیاست‌های خصمانه‌اش و جنایاتش علیه ملت فلسطین و مردم منطقه با وی هم عقیده هستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها