پیام مقاومت فلسطین برای ایران و حزب‌الله از حمله به تل‌آویو

پیام مقاومت فلسطین برای ایران و حزب‌الله از حمله به تل‌آویو
چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 12:04

گردان‌های القسام- شاخه نظامی حماس- روز گذشته 2 موشک از باریکه غزه به سمت تل‌آویو و اطراف آن شلیک کرد، که به عقیده ناظران، این حمله حامل پیامی برای ایران و مقاومت لبنان است.

العالم- فلسطین اشغالی

"محمد المقابله" کارشناس نظامی و راهبردی اردن، حملات موشکی روز سه‌شنبه به تل‌آویو را پیام مقاومت فلسطین به ایران و حزب‌الله ارزیابی کرد.

المقابله در گفت‌وگو با "قدس پرس" گفت: اولین پیام گردان‌های القسام از حمله موشکی به تل‌آویو این است که "رژیم اشغالگر با تخریب زیرساخت‌های باریکه غزه به هیچ دستاوردی نرسیده و توانمندی‌های مقاومت محفوظ مانده است.

او افزود: القسام پیام دیگری به ایران و حزب الله ارسال کرد و آن اینکه می‌تواند در پاسخ مورد انتظار ایران به جنایت ترور شهید "اسماعیل هنیه" شرکت کند و عمق فلسطین اشغالی را هدف قرار دهد.

این کارشناس نظامی اردنی تصریح کرد: گردان‌های القسام نشان داد که در صورت حمله انتقام‌جویانه ایران و حزب‌الله به رژیم صهیونیستی، گردان‌ها می‌تواند جبهه جدیدی علیه تل‌آویو باز کند.

گردان‌های القسام، روز گذشته اعلام کرد: شهر تل‌آویو و اطراف آن را با دو موشک از نوع M۹۰ هدف قرار دادیم.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی تحت فشار اضطراب و آشفتگی روانی ناشی از پاسخ حتمی و انتقامجویانه ایران به ترور اخیر شهید "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید "فواد شکر" فرمانده ارشد خود قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها