بمب آمریکایی که مانند "اره برقی" بدن غیرنظامیان غزه را پاره پاره می‌کند!

بمب آمریکایی که مانند
پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 - 21:47

اجساد  مردم تکه تکه شده و در کیسه های پلاستیکی جمع آوری می شود این همان اتفاقی است که برای شهدای قتل عام مدرسه "التابعین" در شهر غزه، در نتیجه بمبی که توسط هواپیمای اسرائیلی روی غیرنظامیانی در  آخرین نماز صبح شان افتاده است.

العالم - فلسطین اشغالی

اکنون و چند روز پس از حمله هولناک "اسرائیل" به مدرسه ی التابعین، جزئیات بسیاری فاش شده که موجی از واکنش های خشمگین را در سراسر جهان برانگیخته است.

به گفته متخصصان و یکی از مقامات سرویس دفاع مدنی، ارتش اشغالگر اسرائیل در حمله به مدرسه ی "التابعین" که به یک مرکز پناهگاهی تبدیل شده بوده ، از بمب GBU-39 ساخت آمریکا استفاده کرده و با وجود آنکه این باریکه خود ما هاست که در زیر کوره جنگ نسل کشی به تپه هایی از خاک تبدیل شده اما کشتار اینبار صهیونیستها در این مدرسه و استفاده از این نوع بمبها، سومین مورد از نوع هولناک قتل عام غیرنظامیان بشمار می آید.

به گفته نیروهای مهندسی مواد منفجره در غزه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ماه ژوئیه از این بمب‌ها در منطقه "المواسی" در خان یونس و همچنین منطقه "خیام" در رفح نیز استفاده کرده اند.

به گفته یک منبع رسمی دولتی غزه قطعات بمب مورد استفاده در قتل عام مدرسه التابعین و ماهیت جراحات، نشان می دهد که اشغالگران از این نوع بمب استفاده نموده اند.

این منبع از داخل مدرسه مورد هدف قرار گرفته ی"التابعین" اینچنین گفته که "اجساد شهدا در اثر انفجار بمبی که بر نمازخانه این مدرسه افتاده، کاملا از هم جدا شده و پاره پاره شدن اجساد شهدا مانند آن بود که انگار آنها را با اره برقی تکه تکه کرده باشند.. دلیلش هم تعداد زیاد ترکشهای این بمب و تیزی بسیار آنهاست که به بدن شهدا اصابت کرده بوده است.

وی توضیح می دهد که بقایای شهدا در اطراف محل نمازخانه و سقف آن پراکنده بود و تعدادی از آنها به دلیل شدت انفجار به حیاط مدرسه رسیدند.

بمب "GBU-39" ساخت بوئینگ و همچنین یک مهمات با دقت بالا است که برای حمله به اهداف مهم استراتژیک طراحی شده است.

در همین زمینه "مامون ابونوار" کارشناس نظامی تأیید می کند که بمبی که ارتش اشغالگر علیه غیرنظامیان در مدرسه التابعین غزه استفاده کرده در واقع یک GBU-39 و با پوشش اورانیوم وحاوی مواد رادیواکتیو است اما رادیواکتیویته آن کمتر از سطح تشعشع موجود در سنگ معدن اورانیوم طبیعی است.

دکتر "فضل نعیم"، رئیس بیمارستان "المعمدانی" در خصوص ماهیت آسیب‌ رسانی این بمبها تأکید کرده و می‌گوید: آنچه دیدیم ذهن و قلب انسان را پاره میکند .. اکثر مجروحان قتل عام التابعین توسط این بمبهای ارتش اشغالگر دچار قطع عضو و سوختگی کامل شده‌اند در نتیجه این کشتار هولناک و آن روز یکی از سخت ترین روزهای جنگی بود که ما تاکنون تجربه کرده ایم".

پربیننده ترین خبرها